• Anonym (Ts)

Sex 2-3 gånger i veckan, mkt eller lite?

Hej! Jag och maken har sex 2-3 gånger i veckan, är det mycket eller lite jämfört med andra. Har inga barn om det är någon betydelse.

Är 18 och han är 29.

• Svar på tråden Sex 2-3 gånger i veckan, mkt eller lite?
  • Anonym (Lisa)

Med tanke på att ni inte har barn som tar upp all ledig tid så tycker jag de låter lite. Jag och sambon hade sex varje dag innan barnen kom. Nu har vi sex 2-3 dagar i veckan.

Hur länge har ni varit tillsammans?

• Anonym (oj)

Det är mer oroväckande att det är så stor åldersskillnad på er och ni redan är gifta

• Anonym (Z)

Tycker du att det är mycket/lite?

För vissa är det mycket att ha sex flera gånger i veckan och för andra är det lite att inte ha sex flera gång om dagen.

För mig tycker jag det låter normalt att ha sex 3-4 gr veckan. Men varför ska du jämnföra dig med andra? Det är ju du och din man som ska vara nöjda och då spelar det ju ingen roll om Gösta och Greta från Lysekil har sex 15 gr i veckan eller 2 gr i månaden.

• snuttplutt

Lagom. Varför jämföra er? Om det funkar för er, då funkar det Glad

• Anonym (Perfekt)

Det vore perfekt ur min synvinkel. Nu får jag bara nöja mig med ca 1g/vecka som oftast. Är kvinna.

• Anonym (Ts)
    Anonym (oj) skrev 2017-05-02 19:40:30 följande:

Det är mer oroväckande att det är så stor åldersskillnad på er och ni redan är gifta

Oj, ser det nu... är 28 år, inte 18
  • Anonym (Man)

Jag hade gärna haft sex varje dag, men frun vill ha sex ungefär var tredje dag. Är 34, med 2 småbarn. Vet inte om det är normalt.

• Anonym (:-P)

Jag och min man har sex 2-3 gånger om dagen, oftast penetrativ. Det tycker vi är lagom.

Vad är ditt syfte och mål med tråden?

Håller delvis med. Inte om åldersskillnaden utan åldern på TS och redan gift...

Anonym (oj) skrev 2017-05-02 19:40:30 följande:
    Det är mer oroväckande att det är så stor åldersskillnad på er och ni redan är gifta smile3.gif
  • Anonym (Ts)
    Anonym (:-P) skrev 2017-05-02 20:52:18 följande:

Jag och min man har sex 2-3 gånger om dagen, oftast penetrativ. Det tycker vi är lagom.

Vad är ditt syfte och mål med tråden?

Håller delvis med. Inte om åldersskillnaden utan åldern på TS och redan gift...

som sagt är jag 28 och inte 18, går snabbt när man skriver på mobilen!
Svar på tråden Sex 2-3 gånger i veckan, mkt eller lite?