Kan vi bli utan tak?
Hej! Jag önskar inga påhopp då ja mår fruktansvärt redan. Första kvartalet av 2017 va jobbigt. Ja fick inga pengar av fk i januari & min make skada sig på jobbet så han va sjuk i två mån. Vi hamna efter med två hyror. Jag e livrädd för sos men ja tog mig dit i Tisdags då ja fick mejl av hyreschefen att dom vill ha möte kring sena hyresinbetalningar. Varje månad betalar ja ca 800-1000kr extra i avgifter bara för vi ligger efter. Jag kommer inte IKAPP. Har ingen att låna av heller då vi har en dyr hyresrätt. Vi har råd att bo här men ja har intr råd o betala ikapp detta. Ja mår extremt dåligt o ja har psykisk ohälsa redan. Ja fick tre ångrstattacker på sos kontoret vid anmälan av hjälp i tisdags. Handläggaren ringer förmodligen imorgon, ja e livrädd. Ja kan inte tänka klart. Min värsta farhåga är tänk om dom itne hjälper oss. VAD GÖr MAN då?!vi har tre små barn, kan dom verkligen bara skita i det/oss?!???? Vad skaja säga? Tips? Någon som kan säga nåt lugnande. Ja funderade ikv på att sälja mig själv för ja vill ordna detta, men de käns itne så bra direkt... ja e ju gift???? Kan tillägga att
Min make jobbar & han får
Lön i maj som vanligt igen.????