Inlägg från: SweetBabe26 |Visa alla inlägg
  • SweetBabe26

Ger upp nu

Alltså jag ger upp med å vilja skaffa ett barn till vill bara slänga min barn dröm åt skogen ... är så ledsen inombords. Varit redo för ett barn till länge men pga att ekonomin är som den är så vill inte min sambo, vi har ett barn nu på 6år. Jag försöker tänka så att det ska lösa sej efter vägen å vem vet ekonomin kanske hinner ordna sej innan 9 mån men inte han utan ekonomin ska vara bättre nu. Det har ju gått så långt med mitt barn längtan att jag fått gravid symtom alltså det är så himla jobbigt. *gråter* någon som känner igen sej? Eller kan komma med råd?

• Svar på tråden Ger upp nu
  • SweetBabe26

Nej inte onödigt om man velat ha ett barn till sen några år tbx men har fått ge upp den tanken så många ggr :( det är inte lätt att få min kille å tänka om med vissa saker å försöka se positivt istället för negativt hela tiden.

• SweetBabe26

Har velar ha ett till barn i flera år men fått ge upp den tanken tyvärr. Fick missfall 2012 sen efter det har min sambo inte vågat testa igen då det tog hårt på honom har verkligen försökt ge han stöd i det hela å förstått honom å la barn på hyllan sen har tiden runnit iväg å jag känt att nu tar jag upp det igen för att försöka se om han kan förstå mej oxå att testar vi aldrig så kommer han aldrig över rädslan men det var bara ge upp den gången å några år till å nu sen några månader tbx har jag tagit upp det igen men denna gången tar han upp att hans ersättning ska sänkas till sommaren å hur ska vi klara oss då med ett barn till? Sen oroar han sej för allt annat runt omkring han ser bara negativt medan jag försöker komma på olika lösningar å försöka se lite positivt. Så ja jag låter säkert dramatisk men det gör så ont inom mej å vill bara gråta :(

Svar på tråden Ger upp nu