• MaryM

Börjar bli trött på att passa sambons barn när han ska gå ut med sina polare.

Anonym (Arg) skrev 2017-05-16 00:09:42 följande:

Nu har jag fått nog på riktigt! Jag tog upp om att vi borde åka iväg till landet i helgen och bara rå om varann, lite flyktigt så lät det som att han var med på noterna. Sen kröp det fram att det ska vara fint väder till helgen och att nån polare som är gräsänkling då till varje pris vill ut.

Lägger ner det här nu, jag har en gång för alla tröttnat helt. Det är inte en sån här relation jag ville leva i, är så färdig med det här nu.

oavsett om han är redo att ta tag i sitt missbruk (och det låter det inte som!) Så tycker jag faktiskt du ska lämna. Tycker synd om barnen men du kan träffa nån som gör dig lycklig.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM

TS du är så klart trött och ledsen och besviken och känner att män är skithögar.

Alla män är inte så. Det kommer du att se när du är redo.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM

Jag tycker du kan ge honom EN chans och det är nu. Han får skärpa sig riktigt rejält och gör han inte det så gör du slut. Åk och vila upp dig och tänk ut de villkor som gäller för att du ska vara kvar i denna relationen. Säg sen det till honom. Försök sen att ha roligt med honom och verkligen ge honom en chans. (Om han nu köper villkoren).

Försök hitta din styrka och ta kontrollen. Kolla boende parallellt så att du kan flytta om du vill.

Svar på tråden Börjar bli trött på att passa sambons barn när han ska gå ut med sina polare.