Kommer det bli krig i Sverige snart?
Jag är en sådan där "högerextremist" och "rasist" men jag tror inte att det kommer bli krig i Sverige under överskådlig tid. Däremot är risken överhängande att Sverige långsamt glider in i ett så kallat failed state-läge.
Det vill säga, myndigheterna får allt svårare att upprätthålla grundläggande samhällsfunktioner. Polisen är redan pressad och får allt svårare att hinna med att reda upp alla grova brott. Till slut kommer mord lämnas ouppklarade utan att det finns utredningsresurser, och då accelererar de snabbt i antal eftersom de gäng som skjuter ihjäl varandra får fritt spelrum.
Det växer redan fram parallella samhällen med tiotusentals "papperslösa" som inte betalar skatt, som inte existerar i statistiken, och som föder barn in i ett utanförskap med skyhög kriminalitet och enormt bra mylla för terrorrekrytering.
Sedan tror jag att terrorism kommer bli vardag i Sverige. Det kommer snart smälla igen i Sverige, precis som det gör i London, Paris och Bryssel. Fem dödade på Drottninggatan är ingenting mot vad som väntar. Det kommer bli blodigt. Krig? Nej, men ett blodbad som jag tror få kommer riktigt fatta omfattningen av.
Jag tror att minst hundra svenskar kommer att dödas i terrordåd här i Sverige inom de kommande fem åren och jag tror att nästa terrordåd kommer inträffa innan året är slut.