Inlägg från: Anonym (DontBeAFool) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DontBeAFool)

Kommer det bli krig i Sverige snart?

De flesta borde ju förstå att så länge du har bjudit in islam in i leken så kan du garantera att det kommer bli konflikt innan det kan bli lugn o ro. Men sen att folk säger att islam inte är något att oroa sig för det är upp till var och en att tro, men tro inte att Allah komrpomissar, det är Guds lag och inget annat som gäller den saken är klar. Good luck sweden

• Anonym (DontBeAFool)

Man har tagit sig vatten över huvudet, och i min värld kan jag inte förstå varför man förgör sig själv på detta sätt? Man har gått från världens självförtroende till åtlöje på 30 år och värst av allt gett fritt spelrum till en ideologi som förgör och förpestar människor och nationer. Jag kanske låter grym men jag är djupt ledsen när jag ser ett av världens bästa land att bo och bygga familj i, förgöra sig själv på detta sätt.

Saker kan eskalera väldigt fort när förutsättningarna är de rätta.

Gud nå oss alla ifall en ekonomisk kris inträffar i Europa snart.

• Anonym (DontBeAFool)

Som sagt Gud nå oss alla ifall en ekomiska kris inträffar.

Allt finns där, det behövs bara en kris där vare sig höger, vänster, muslim icke muslim osv känner att de behöver skydda och föda sina egna som står närmast och då tar man enligt natur till drastiska tillvägagångssätt för att överleva.

Svar på tråden Kommer det bli krig i Sverige snart?