Inlägg från: Anonym (Man i kalasbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Olika storlekar på fittor?

Jag har en ganska stor kisse (21+15.5), har också märkt att det skiljer väldigt på olika snippor.
    Ofta är väldigt överviktiga väl stora dör nere även för min kisse.

Anonym (Ballen) skrev 2017-04-25 13:13:50 följande:
    Varför knullar du tjockisar?
    Nu gör jag inte det, men när jag var ung och desperat knullade jag allt och alla så fort det började klia lite i kissen.
    Anonym (haha) skrev 2017-04-25 20:08:34 följande:

[quote=77623992][quote-nick]Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-04-25 13:22:07 följande:[/quote-nick]Nu gör jag inte det, men när jag var ung och desperat knullade jag allt och alla så fort det började klia lite i kissen.[/quote

Klia i kissen?! Hoppas du inte glömmer bort att besöka veterinär med det lilla livet regelbundet!

veterinär??? Jag vill inte vara så vulgär att kalla min kisse ord som k*k eller liknande!!!!
    Anonym (Kvinna 28) skrev 2017-04-25 20:11:35 följande:

Vad lustigt det låter när ni pratar om "stora fittor".... hahahah

Pratar ni om ut eller insidan på en fitta? Bullmus eller minimus? Eller pratar ni om tight resp. Slapp muskulatur på insidan av vaginan?

Vilken lustig tråd, vad roliga ni män är!! Varför måste man jämföra och inte vara glad för det man har, eller om man inget har då istället vara glad för det man får.

Sen om ni har oturen att komma till en riktig slappis, köp "tight gel". Jag är inte slapp, men va tvungen att testa bara för att... och det blev jätte trångt, men skönt :-P

Nja, det är ju precis som ni kvinnor som klagar på män med för små kissar....
Svar på tråden Olika storlekar på fittor?