• Man343

Hur många har ni haft sex med?

43, ca 20 st.

Önskar att det var många fler, men var alldeles för försiktig i min ungdom, och missade många bra tillfällen.

Är lika spännande varje gång man får tillfälle att tränga in i en ny kvinna för första gången.

• Man343
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-25 09:57:54 följande:

Det ligger på över 800 st killar nu & 50-talet tjejer nu, exakt siffra vet jag inte, men det är där det borde ligga. 

Jag hade ca 400 för ca ett år sedan. Jag ville dubbla siffran, bara för att, så jag var med i flera gangbang, nu siktar jag på 1000 st, detta är enbart för att jag känner spänning, lockelse till sex, och jag skulle gilla att veta att jag har haft sex med fler än 1000 stycken.

Nyfiken fråga, har du koll på att det är olika killar vid varje gangbang?

De som har det intresset deltar ju ofta vid fler än ett tillfälle.

Bra jobbat oavsett, man ska genomföra det man drömmer om!
  • Man343
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-26 08:22:04 följande:

Jadu, helt säker kan jag inte vara på det  

Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 

Det är det högst troligt då, annars får du ta några extra för säkethetsskull...
  • Man343
    Anonym (3 st.) skrev 2019-07-29 14:11:18 följande:

Är 42 år o har legat med 3 killar.

Två av dem var jag sambo med o en var ett misstag i tonåren......om man kan kalla det ligga då det bara var pang på in ut o så sprut.....

Har nu inte haft 6 på snart 14 år o tvivlar på att det blir fler skjut för mig tyvärr.

Oj, varför tror du det?
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?