Inlägg från: Anonym (Få) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Få)

Hur många har ni haft sex med?

Anonym (Center) skrev 2019-07-26 13:53:37 följande:

Är ett stort antalet partners ett mål för dig? För mig är mycket och bra sex ett mål, sedan får det gärna vara med samma person.

Det finns ändå för många en viss spänning och tillfredställelse att faktiskt haft sex med rätt många. Dels är alla olika, har olika kroppar, olika tekniker och gillar olika typer av sex.

Sen finns där även den delen som visserligen är rätt ytligt, men likväl finns där, och det är bekräftelsebehovet.

Vissa kan tycka det är jobbigt att enbart ett ytterst fåtal andra velat ha sex med en, att känna att man inte duger på marknaden.

Optimalt för många är nog att få till det med många i unga år, sen träffa någon man trivs riktigt bra och utveckla det där fantastiska sexlivet som tar lite tid och kännedom om varandra att få till.

Jag har fortfarande lite ångest ibland av att jag träffade min fru för tidigt. Precis när jag äntligen började få lite självförtroende, våga bjuda ut tjejer och vara lite framåt, då fastnade jag direkt för någon som jag trivs riktigt bra med.

Och det är naturligtvis jättebra, men hade gärna hunnit ligga runt lite med 10-12 tjejer innan, och sen stadgat mig.
  • Anonym (Få)
    Anonym (987) skrev 2019-07-26 19:25:50 följande:

Alldeles för få, är 28 år. Inte haft partner på flera år, och avslutade just ett förhållande som typ bara handlade om sex. Jag har svårt att ha sex utan känslor eller om jag inte känner något för personen alls.. Då känns det som att jag tvingar mig själv. Kanske har en romantiserad bild av sex eller så. Blir lätt stressad när jag läser folks antal partners, vet inte varför.. absolut inte att det är något fel att ha sex med många, jag önskar nog jag tog lika lätt på sex som jag inbillar mig att ?alla andra? kan.

Tycker själv sex utan känslor kan vara grymt läckert. Skulle vilja ha sex med en kvinna som är helt okänd för mig, inte ens veta vad hon heter, kanske inte ens hur hon ser ut.

Har nästan gjort det en gång, vi hade bara sagt hej lite snabbt innan.

Har faktiskt bara haft sex med 2 kvinnor jag haft känslor för (3 kanske beroende på vad man väger in i begreppet känslor), övriga tillfälliga bekantskaper eller kompisar.

Ser ingen som helst skillnad, sex är sex, kärlek är någonting annat.
  • Anonym (Få)
    soogood skrev 2019-07-29 13:27:11 följande:

Man 53 år. 7 st, samtliga i längre eller kortare förhållanden. Första kvällen sex endast med min nuvarande sambo, det gick liksom inte att stå emot... Har varit tillsammans i 18 år nu. Måste dock säga att jag är chockad av vad ni skriver på forumet, hur lyckas ni ens hitta så många som tilltalar er ? Jag kunde gå ut en kväll och hitta exakt 0,0000 tjejer som attraherade mig. Sen en synpunkt till er tjejer: Livet är orättvist, ni kommer att bedömas efter vad ni gjort tidigare, så är det bara. Känner ni att ni börjar komma upp i antal ni kanske måste ljuga om för en kommande man, kanske ni ska gå hem själva och ta en kall dusch istället, ingen man jag känner skulle ta i en 50+ partner kvinna. Jag personligen skulle inte acceptera någon med över 20 partners. Men det är jag det... 

Om jag går ut så är 80-90% klart knullbara, om jag bara går på utseendet.

Man är väl olika petig helt enkelt
  • Anonym (Få)
    soogood skrev 2019-07-29 14:00:19 följande:

Får man inget svar så vet man att det finns saker att dölja. Då blir det inget med mig. Men det är väl inga problem, det finns ju massor av lössläppta människor som passar bättre i så fall. Jag lever på mitt sätt och det står jag för. Det är ju faktiskt en del andra här på forumet som tydligen har problem att stå för sina handlingar och måste ljuga och tysta ner eller hur ?

Bara att du frågar kommer förmodligen att få hennes intresse att svalna i vilket fall...

Brukar du även fråga vilken typ av sex hon haft, kanske om hon varit med mycket äldre/yngre, haft tjejsex, osv.
  • Anonym (Få)
    soogood skrev 2019-07-29 14:14:32 följande:

Gör dig inte dummare än vad du är, du vet mycket väl att förr eller senare kommer det ämnet upp...

Nej, det gör det inte för alla, och i ditt fall kommer du likväl att få ett lägre antal än det riktiga, så varför ens fråga?
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?