Jag måste kommentera den här träden igen för svaren du får är helt skeva. Tydligen är personer som hänger på familjeliv kraftigt underrepresenterade i sänghalmen. Siffrorna du fått representerar knappast en tjej under 30s genomsnitt... Jag har legat med 16 och jag har legat med ytterst få jämfört med mina tjejkompisar... Jag vet flera som snittat på en-två i månaden under X antal år... Och de är inga slampor, som vissa här vill ge sken av. Slampor är de som drar hem killar efter varje utekväll, dvs minst 2 varje vecka och dom tjejerna finns det mängder av (i alla fall i storstan - kom gärna hit och hälsa på!).
Många skriver att de är stolta över att enbart ha haft en partner, det hade gett mig ångest, det är klart att man vill prova på olika innan man stadgar sig? Gör ni samma sak när ni handlar? Tar första bästa soffa utan att provsitta någon annan? Nej tack.
Ljug för din kille, halvera antalet och lägg på två-tre, det finns väl ingen som inte gör så? Men var samtidigt glad över din erfarenhet och allt kul du har haft! Människorna på familjeliv skulle behöva komma ut ur sina grottor och njuta av livet! :D