Att bli dumpad
Hej alla!
Jag behöver bara skriva av mig för jag känner att jag har ingen annan att prata med & det kan vara skönt att skriva av sig till där ingen känner dig.
Jag blev dumpad för mer än 1 månad sen. Till en början kändes de rätt ok och jag tänkte att oj men det här kommer gå bra, jag kommer överleva. Men nu senaste tiden har ångesten & känslorna svämmat över och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte vad som är jobbigast, det eviga ältandet eller att faktiskt vara ensam? Jag saknar mitt ex som FAAN just nu. Jag känner att jag börjar bli galen, har inte känt så tidigare. Jag aktiverar mig redan, jag pratar med mina närmsta. Jag lever & jag ler, men när jag är ensam så är de så jävla jobbigt.
Jag får så mycket konstiga tankar som förföljer mig angående mitt ex. Jag vill bara bli fri från alla tankar, jag vill bara va.. varför dyker han upp som gubben i lådan? Vad ska jag göra?
Han vill inte ha mig och han har förmodligen redan gått vidare, vilket smärtar men jag kan leva med det. Vet inte vad jag ska göra.. saknar honom så.