• Bosan

Måste skrika innan han somnar..

Du beskrev precis min son. Med allt ifrån spädbarnstiden (hysteriskt skrik) men nu somnar han oftast fort men måste skrika (ibland bara ett snabbt skrik, ibland mera) och i vagnen kan han somna lugnt o fint.. Har inga tips men ville bara säga att vi är fler :). Jag tycker inte det är så farligt eftersom han somnar rätt snabbt, men kan tycka det är lite jobbigt när man är borta hos folk eller nånstans där man inte drar vagn utomhus..

• Bosan

Vill bara tillägga att jag hållt min bebis vaken lite längre de senaste dagarna mellan sov passen och han har somnat typ helt utan skrik. Tidigare idag somnade han helt tyst mot min axel när jag höll han i famnen, det har ALDRIG hänt förut i hans 7,5 månaders liv.... Så det finns hopp

• Bosan
    Maxentaxen skrev 2017-04-17 13:04:31 följande:

Åh låter precis som min gosse!

Vi har honom uppe liiiite längre än vad han vill just för att han ska vara jättetrött & gnällig hehe. Då somnar han oftast på 5-10 min men skulle man lägga honom så fort han börjar gnugga sig i ögonen & så så kan det ta minst en halvtimme...

Samma här...När man ser tecknen som gnugga i ögon så måste vi verkligen dra ut på det, annars blir det skrikfest och tar lång tid att somna...

Hur länge orkar han vara vaken åt gången?
Svar på tråden Måste skrika innan han somnar..