Inlägg från: jackiejackie |Visa alla inlägg
  • jackiejackie

Du är för UNG!

Sen jag gick med på Familjeliv.se så har många sagt "du är bara arton vad gör du här". Nu har jag även skapat en blogg och mina vänner säger att på familjeliv skriver bara gravida kvinnor...
    och att jag skriver om fel saker!
    VAD ÄR DET FÖR FEL MED MIN BLOGG egentligen? eller mina trådar?
    Jag tycker bara att det är kul att det finns andra som hjälper än när man inte kan komma på själv hur jag ska göra.

www.familjeliv.se/blogg/SåJackie   Om ni läser min blogg meddela gärna vad som är så himla fel med den.????????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-12 08:37
    www.familjeliv.se/blogg/Jackie

• Svar på tråden Du är för UNG!
  • jackiejackie
    AniieeHär skrev 2017-04-12 12:56:46 följande:

Jag har ingen aning om vad du skriver i för några trådar, men det brukar märkas rätt snabbt om någon är just för ung, dvs för naiv, omogen och okunnig. Och, ja, förmodligen är du just det, om du bara är 18 år gammal. Och det är ingenting jag säger mot just dig, personligen, utan 18åringar är oftast det över lag. Om du inte är det så är det upp till bevis i rejäl uppförsbacle som gäller.

Okej.. Vill väl inte säga att jag är mognare än alla andra i min ålder. Ville mest hitta ett bra ställe där det fanns seriösa människor. Testa flaschback forum men det var inte riktigt min grej. Tycker det är mysigare här.
  • jackiejackie
    Betty Boop skrev 2017-04-12 14:51:57 följande:
    Jag är 44 år, är inte gravid (har dock varit en gång) och har inga barn. Jag hänger ofta på Familjeliv! Familjeliv handlar inte bara om graviditet och barn! Det är ju bara en liten del. Det finns trådar om ALLT t.ex. relationer, sex, husdjur, hem, samhällsfrågor etc. Livet helt enkelt! Folk utan barn har också ett liv att prata om.

TS, jag tycker inte alls att du är för ung för Familjeliv!
    Tack :)
    Jag tror att det inte finns så många i min ålder här men som du skrev det finns ju trådar om allt. Fast det känns som många "äldre" tycker att 18 åringar tycker fel. Fast jag lär mig väl mer utav att läsa saker som inte är skrivet av "tonåringar".
  • jackiejackie
    Betty Boop skrev 2017-04-16 10:35:04 följande:
    Precis! Yngre lär sig av äldre och även tvärtom! Äldre lär sig av yngre också!
    Haha, Fattar att vi yngre lär oss av äldre men tvärtom? Kan du ge ett exempel?
  • jackiejackie
    Anonym (Tant Asta) skrev 2017-04-17 22:40:19 följande:

Och jag tycker inte att du är för ung för FL. Åldersblandning är bra!

Okej ???? Kul att du tycker det i alla fall. Sen så ska jag försöka resonera mer över det jag skriver så det blir roligare att läsa... eller ska försöka lära mig väl efter ett tag.
Svar på tråden Du är för UNG!