Anonym (Ella) skrev 2017-04-10 13:20:02 följande:
Du FATTAR väl att man inte kan hålla på att planera inför en eventuell framtida ny partner när man är i en relation med sin livs kärlek? Varför flyttar inte ts isär med sin man nu så att han kan ha ett hus färdigt och fint stående om han skulle träffa en ny kvinna? Va?
Mest eftebrlivna invändningarna jag stött på.
Det är stor skillnad på kvinnlig och manlig sterilisering. Med tanke på att mannen verkar mån att en av de ska sterilisera sig, vore tanken bra om mannen gjorde det då ingreppet är "säkrare" då. Givetvis ska detta par planera inför DERAS gemensamma liv och inte "ifall mannen träffar en ny".
Du får mig att misstänka att du är en av bonusmorsorna på familjeliv som är lite bitter på att mannen hade en kärlek och liv innan dig. Kan jag ha rätt?
Du FATTAR väl att man bör tänka lite längre än näsan räcker när det gäller ALLA ingrepp i kroppen som inte går att ändra tillbaka. Om du inte fattar det så är du förmodligen ganska efterbliven ja.
Gör inte det här till en kvinnorfråga för det är efterblivet det med. Du får mig att misstänka att du är Grudun Shyman som sitter och tjattar på FL i smyg. Kan jag ha rätt?