• Tom Araya

Är helrakade kvinnor vanligt?

Anonym (Silver) skrev 2017-04-07 00:25:50 följande:

Glad påsk på er!

Är en nybliven singelman på 45 år som tvingat mig ut i dejtingdjungeln på både Internet och I R L.

Går väl sisådär och jag tycks inte vara ensam om att initialt vilja ligga runt i min nya "livsfas".

Tre ligg ha har det blivit på några månader och kan konstatera att två av dessa tre kvinnor varit helrakade.

Lite förvånad då det i alla tre fall varit kvinnor i min egen ålder, trodde mest det var tjejer i 20-årsåldern som har helrakad fitta.

Rakar sig de flesta kvinnor nu, eller hur ligger det till 2017?

Det är inte ovanligt att kvinnor på både 40 och äldre rakar sig helt eller delvis runt könet.

Du får ju tänka på att modet i detta håller på att svänga mot mer könshår nu och det är knappast 40+arna som är snabbast i att hänga med i trenderna, snarare mer konservativa och kan bevara vad de vant sig vid i yngre ålder.
  • Tom Araya
    DrodelXYZ skrev 2019-04-16 12:35:00 följande:

Helrakat, orka med sånt. Jag är trött på alla dessa tolvåringar som ska knulla. Vad hände med vuxna kvinnor? Har vi verkligen infantiliserat kvinnlighet såpass att vi nu ska knulla omogna småtjejer? Varför blev helrakat ett ideal i den här hårfobiska världen?

Nej tack, jag vill sticka kuken i en vuxen kvinna med hår på fittan och riktiga bröst. Ingen jävla pipig liten småtjej som börjar fnittra hysteriskt om man säger "kuk" till henne.

Jadu, det svänger fram och tillbaka i modet vad det gäller huvud- och ansiktshår också...

Är män utan skägg "tolvåringar som ska knulla"?
Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?