Inlägg från: Anonym (Lila) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lila)

Är helrakade kvinnor vanligt?

Anonym (Lent) skrev 2017-04-07 07:09:48 följande:

Hustrun är 51 hon renrakar läpparna men sparar en liten tofs ovanför, för min del fick hon gärna ta bort allt, jag tycker det är estetiskt mer tilldragande.

Renrakade läppar är så lena att smeka och slicka helt underbart.

Säg det till henne så rakar hon kanske tofsen oxå. Hon kan ju inte gissa hur du föredrar om du inte säger det. Tror faktiskt ärligt att hon rakar för din skull.
  • Anonym (Lila)
    DrodelXYZ skrev 2019-04-16 12:35:00 följande:

Helrakat, orka med sånt. Jag är trött på alla dessa tolvåringar som ska knulla. Vad hände med vuxna kvinnor? Har vi verkligen infantiliserat kvinnlighet såpass att vi nu ska knulla omogna småtjejer? Varför blev helrakat ett ideal i den här hårfobiska världen?

Nej tack, jag vill sticka kuken i en vuxen kvinna med hår på fittan och riktiga bröst. Ingen jävla pipig liten småtjej som börjar fnittra hysteriskt om man säger "kuk" till henne.

Hur i helvete kan en persons personlighet, nä förlåt en kvinnas personlighet sitta i håret på musen? Antingen vill du mest provocera eller så är du bitter för att ingen vill ha sex med dig och de ända du lyckas åstadkomma är lite fnitter från en stackars yngling. Buuhuuu...
Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?