Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Kvinnor som vägrar sex

Min situation är kanske lite annorlunda. Har en man som inte har velat ha sex öht på 2,5 år!

Efter 2 års total sexbrist skaffade jag mig en älskare.

Min man vill inte skiljas och han vill inte heller förbättra situationen genom terapi eller liknande. Nu lever vi ett ganska bra familjeliv med barn, hus, vänner etc.. men sexet har jag på annat håll (och gissningsvis han också).

• Anonym (Kvinna)
    PeterGB3G skrev 2017-03-31 18:15:44 följande:

Klandrar inte dig för otrohet. Du har rätt till sex. Om du man vägrar terapi, hur pratar ni om saken? Vad är hans förklaring? Är han frisk, överviktig? Vet han om att du har sex vid sidan av?

Han är väldigt svår att prata med när det gäller just detta. Han är fullt frisk, icke överviktig och social i övrigt. Förklaringen från början är att han inte vet själv hur han känner.. jag har haft mycket tålamod kan jag säga..

Han vet inte att jag har sex vid sidan av nej, men rimligtvis om han är lite smart så borde han förstå det.. eftersom jag har sagt sagt för länge sen att jag har behov av närhet och sex.. Skulle han fråga svarar jag ärligt.. men jag misstänker att han inte vill veta,därför frågar han inte..
  • Anonym (Kvinna)
    Stolt Farsa skrev 2017-03-31 20:05:34 följande:

Varför berättar du inte för honom att du har sex med andra

Tror du han vill veta?
  • Anonym (Kvinna)
    Stolt Farsa skrev 2017-03-31 21:34:43 följande:

I det korta loppet nej. I det långa loppet JA. Då har han åtminstone ett val att lämna dig om han nu vill det. Jag tror inte på termen "Det man inte vet lider man inte av". Det kanske man kan använda på barn men inte när man är en vuxen individ. Ett förhållande ska förtusan inte leva på en lögn.

Problemet är att han inte vill separera.. jag har försökt..

Om han vill veta borde han ju fråga eller? Skulle han fråga skulle jag absolut vara ärlig.. men man kan ju inte anta att alla vill veta sanningen.
  • Anonym (Kvinna)
    Stolt Farsa skrev 2017-03-31 22:04:35 följande:

Men gör slut du då. Det där beteendet löser Inget!

Försöker.. men han vill inte..

Och jag är väl lite för snäll då kanske som inte kastar ut honom..
Svar på tråden Kvinnor som vägrar sex