Min man är avtänd på mig.
Gustav L skrev 2017-03-30 06:56:49 följande:
Ursäkta, men sluta lipa och ta tag i problemet. Det är givetvis dåligt i ett äktenskap att inte hålla sig fysiskt attraktiv. Var tacksam för att din man inte förnekar detta utan säger som det är.Vad du ska göra? Prata med din man och säg att du vill gå ner i vikt men att du behöver hjälp. Laga mer hälsosam mat och börja motionera tillsammans.
Och ja, det är väldigt oattraktivt med feta damer. Det är en generell regel och således inget som gör din man unik på något sätt.
Jag hade avslutat förhållandet för nej man älskar inte någon om man får personen att må dåligt, om man älskar någon lyfter man upp människan man stärker självförstroendet inte tvärtom.
Det är ju uppenbart att mannen har problem för en normal människa är inte elak mot den han älskar utan försöker istället hjälpa på ett positivt sätt.
Men både du och ts man framstår som omogna och ytliga och knappast någon man direkt vill ha ett förhållande med, sådana som ni söker sig ofta till människor medredan dåligt självförtroende eller så försöker ni ge den andre dåligt själförtroende.
Att försöka kontrollera sin partners utseende är inte ett dugg attraktivt utan snarare creepy.