• RååSa BuBBlan

Plus BIM -9??

Testade mig på dag 20 i cykeln för en vecka sedan, fick direkt ett positivt resultat, inte superstarkt men rosa fint streck samt så var det på kvällen.. Testade igen dagen efter och då va det mkt starkare.

Kan man plussa så tidigt?

Tog idag ett digitalt idag och fick gravid 2-3 på det, ska ha mensen om ett par dagar egentligen.. Nån annan som varit med om liknande? Alltså tidigt plus.. Har aldrig plussat SÅ tidigt med de andra barnen så är lite osäker på när jag blev gravid egentligen?

Ska tilläggas att jag testade positivt förra månaden men började blöda dagen efter så nåt gick fel, kan det ha ställt till det denna månad sas? Vet inte alls vilken vecka jag är i :-/

• Svar på tråden Plus BIM -9??
  • EpicNurse

Du är ju gravid i typ v 5 enligt gravtestet så du kanske har rester sedan förra månaden då? Tog du negativt gravtest efter blödningen?

Annars hade du ägglossning mycket tidigare än du tror för det är omöjligt att få positivt gravtest fem dagar efter ägglossning (utgår ifrån den bim du anger. Mensen kommer ju ca 14 dagar efter ägglossning)

• RååSa BuBBlan

Jag tog ett till test nån dag senare förra månaden, tyckte det såg negativt ut och tänkte inte mer på det sen..

Men kanske äl kom tidigare denna månad som du säger..

Nåväl gravid är jag garanterat och bm får väl hjälpa mig reda ut vilken vecka jag är i

• Meriall

Du blev förmodligen gravid förra månaden. Man kan blöda fast man är gravid.

• RååSa BuBBlan
    Meriall skrev 2017-03-29 19:30:23 följande:

Du blev förmodligen gravid förra månaden. Man kan blöda fast man är gravid.

Hm.. Kan det va så kanske? Får ringa MVC i morrn å förklara läget, får kanske kolla med ett UL hur det står till där inne
Svar på tråden Plus BIM -9??