Anonym (Q) skrev 2017-04-07 06:56:11 följande:
Det finns någon för alla helt enkelt. Och alla tänder på olika saker. Personligen så bryr jag mig inte om storleken på kuken varken inom porr eller irl. Det är så mycket annat som är avgörande för om jag tycker det är bra sex, eller en upphetsande porrfilm.
Det som stör mig mest i alla sådana här trådar är att det alltid finns de män som tror att, stor kuk=bra kuk och liten kuk=dålig. För somliga sexpartners stämmer det säkert, men inte för alla. Det är troligen inte ens majoritetens åsikt att en kuk måste vara stor.
Jag stör mig också på att så många män verkar tro att kuken är det enda en kvinna bryr sig om och njuter av, för själv så skulle jag inte vilja ha sex med en man som tror att hans kuk är någon slags "gud allmäktige", och det enda han behöver använda för att göra mig nöjd.
Jag har haft sex med en sådan man ett par gånger. Stor kuk och stort ego.... Det var det sämsta sex jag haft.
Och jag klarar stora saker så det var inte det som var felet. Felet satt i att han trodde att kuken allena skulle göra jobbet. Bara att pumpa på så blir det skönt!.. men icke för mig!
Fast ingenting säger att en man med liten kuk anstränger sig mer i sängen än någon med stor kuk? Finns egoistiska killar med alla storlekar.