• Wench85

Kukstorlek?

Jag orkar sällan svara i dessa trådar, men för dagen har jag visst lust. Men det är ju omöjligt att besvara pga:

1) Jag har aldrig mätt en kuk, och har inte närstuderat slaka kukar.
    2) Det beror på situationen och personen

Av nyfikenhet på att försöka förhålla mig till första frågan googlar jag fram några mått för att förhålla mig till.
    En 33 cl läskburk är 11,5 cm hög och har 22 cm i omkrets.
    iPhone 6 är 13,8 cm hög.
    En calippoglass som jag råkar äta för ögonblicket räknar jag ut till ungefär 12-13 cm omkrets och cirka 20 cm hög. 

Utifrån ovan bedömer jag att den minsta kuken jag mött var ca 8-9 cm lång och den kortaste kuken jag mött var 8-9 cm lång och 7-8 cm i omkrets.
    Den största runt 20 cm lång och i mitt minne omkrets som ett jäkla hangarfartyg, men i verkligheten var det nog strax under en burk. 

Av just dessa två valde jag att leva och vara monogam med den med mindre kuk i flera år, och att endast ha sex ett par gånger med den med större kuk. Med den större kuken var oralsex fascinerande och roligt, men första gången vi testade vaginalt var det omöjligt, andra gången var jag full och använde massa glidmedel och det var möjligt men gjorde bara ont.

Ju större kuk, desto mindre chans till spontana snabbisar eller analsex, och i riktigt stora fall är det för mig inte ens möjligt att genomföra penetrerande samlag. Så utifrån frågan: Nej, jag har inga problem med små kukar (däremot blir det definitivt problematiskt med enorma!)

Min favoritpartner har längd ungefär som en iPhone 6, och omkrets strax under en calippoglass, alltså ca 14 cm lång och 11 cm omkrets. Det är är lagom. Visst, ibland när vi kör doggystyle slår han i livmodertappen (ajajaj!) men då är det bara att flytta om oss. 
  • Wench85
    Anonym (Lotta) skrev 2017-04-04 15:40:08 följande:
    Du bekräftar alla fördomar jag har om killar med stor kuk.. Skål Skrattande
    Hear hear!
  • Wench85

Rekommenderar för övrigt alla hästkuksägare att kika på lite statistik. RFSU refererar exempelvis till studier som visar att (vid stånd) är
    - medellängd 15 cm. 75% av alla penisar är 12-18 cm och endast 1 % är över 22 cm.
    - medelomkrets 10 cm, de flesta 8-12 cm. 

• Wench85
    Anonym (liten slak stor hård) skrev 2017-04-04 16:11:32 följande:
    Så om man inte tillhör mängden av normalkukade så finna man inte, eller vad menar du?
    Vad menar du att frågan är?
  • Wench85
    PeterGB3G skrev 2017-04-05 10:09:04 följande:
    Tack för dina tankar. Väldigt intressant för mig som man att höra hur du ser på olika storkar.

Jag läste nånstans att en fitta är 13-14 cm djup i medeltal. Du säger att det gör ont mot livmodern, men min partner njuter av det. Jag känner när jag går i botten att det blir lite mjukt som möts. Hon blir enormt kåt av det. För att det ska funka måste man ju ha ca 16-17 cm, ett par cm "går ju bort", dvs hela kuken går aldrig att föra in.

Det kanske är detta som gör att en del kvinnor njuter av stora kukar, för din del gör det ont i botten så det är inte aktuellt. Det innebär också att män med kukar 13-15 cm kommer ha svårt att nå in hela vägen och därför upplevs som för små.

En del kvinnor har säkert fittor som är lite djupare, säg 15-16 cm. Dom skulle då behöva kuk på ca 19-20 cm för att känna sig riktigt fyllda om det är det dom gillar.

Hur gör du med analt? Hur stor kan du ta där för att det ska vara skönt?

ps- jag har mätt min kuk många gånger och kollat in många slaka med!
    Hur känslig livmodertapp en har måste göra stor skillnad. För de flesta varierar det dessutom genom menscykeln, både position och känslighet, vilket kan påverka vilka dagar som vad funkar. Din teori stämmer säkert, jag kan tänka mig både att det är skönt för vissa och att livmodertappen kan vara lite mer inbäddad så att det inte påverkar och då kanske det både rent fysiskt är skönt att penetreras av så långt.

Analsex har jag bara haft med ett par olika av medelstorlek, så svårt att dra några slutsatser utöver att nuvarande storlek är alldeles perfekt. 
Svar på tråden Kukstorlek?