Kukstorlek?
Jag orkar sällan svara i dessa trådar, men för dagen har jag visst lust. Men det är ju omöjligt att besvara pga:1) Jag har aldrig mätt en kuk, och har inte närstuderat slaka kukar.
2) Det beror på situationen och personen
Av nyfikenhet på att försöka förhålla mig till första frågan googlar jag fram några mått för att förhålla mig till.
En 33 cl läskburk är 11,5 cm hög och har 22 cm i omkrets.
iPhone 6 är 13,8 cm hög.
En calippoglass som jag råkar äta för ögonblicket räknar jag ut till ungefär 12-13 cm omkrets och cirka 20 cm hög.
Utifrån ovan bedömer jag att den minsta kuken jag mött var ca 8-9 cm lång och den kortaste kuken jag mött var 8-9 cm lång och 7-8 cm i omkrets.
Den största runt 20 cm lång och i mitt minne omkrets som ett jäkla hangarfartyg, men i verkligheten var det nog strax under en burk.
Av just dessa två valde jag att leva och vara monogam med den med mindre kuk i flera år, och att endast ha sex ett par gånger med den med större kuk. Med den större kuken var oralsex fascinerande och roligt, men första gången vi testade vaginalt var det omöjligt, andra gången var jag full och använde massa glidmedel och det var möjligt men gjorde bara ont.
Ju större kuk, desto mindre chans till spontana snabbisar eller analsex, och i riktigt stora fall är det för mig inte ens möjligt att genomföra penetrerande samlag. Så utifrån frågan: Nej, jag har inga problem med små kukar (däremot blir det definitivt problematiskt med enorma!)
Min favoritpartner har längd ungefär som en iPhone 6, och omkrets strax under en calippoglass, alltså ca 14 cm lång och 11 cm omkrets. Det är är lagom. Visst, ibland när vi kör doggystyle slår han i livmodertappen (ajajaj!) men då är det bara att flytta om oss.