Inlägg från: Anonym (säger som alla andra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (säger som alla andra)

Han är som helt förändrad efter vi fick barn

Du har fått så många vettiga svar TS. Jag sällar mig till skaran och vill gallskrika - LÄMNA NU! Du har råkat på en av dessa farliga kvinnomisshandlare "man bara läser om".

Du behöver inte ens bestämma dig. Bara gör det! Han har redan avgjort saken. Det finns inget att tveka om.

Och om du orkar - skriv ned allt hemskt han gjort och spara på ett säkert ställe. Ta fram det om du börjar tvivla.

All styrka!

Anonym (Orkar inte.) skrev 2017-03-30 20:55:54 följande:

Tack!!! Ska absolut börja föra en dagbok när det varit dåliga dagar, tack för tipset!

Bara han inte hittar den... Lämna inga dagböcker där han kan komma åt texten!

Jag tänkte nog mer att du ska sticka omgående till föräldrar/vän/syskon eller vart som helst. Sen skriva ner och förvara långt borta från den här sk mannen.
    Anonym (Orkar inte.) skrev 2017-03-31 09:17:50 följande:

Min mamma bor 4 timmar bort så kan inte följa med henne hem på söndagen, däremot vet jag att hon inte skulle klara av att lämna mig ensam om jag berättade så henne berättar jag för isåfall när allt är klart och jag redan lämnat.

men det här är ju helt perfekt tajming! :) Se till att få lite egen tid med henne utan sambon. Visa henne den här tråden och ta det därifrån!

Varför skulle du inte kunna följa med bara för att hon bor 4 timmar bort? Det är ju bara bra att du kommer en bit bort rent geografiskt.

Visa tråden!!

Hur har det gått i helgen? Sagt något till din mor?

Svar på tråden Han är som helt förändrad efter vi fick barn