Knulla - gruppsex på nakenbad?
Det finns många trevliga nakenbad runt om i Sverige. Jag och min sambo besöker gärna dessa. Vi gillar både att bara bada nakna och att interagera med varandra och andra personer. Dock så är det oerhört viktigt att ha respekten för andra människor. De officiella nakenbaden innebär att det är människor där som valt nakenheten som en livsstil, nudister eller naturister. Det innebär också att det finns en del barn på dessa stränder vilket absolut inte gör det aktuellt eller inbjuder till sex.
Vissa mer inofficiella nakenbad går det dock att ha det lite mysigt på om man lägger sig lite i skymundan. Även om vi mest sett enstaka par i buskarna/sanddynerna så är jag övertygad om att det händer en hel del som kanske inte är så synligt och att folk interagerar med varandra ;) Man får dock vara beredd på alla dessa män (vanligtvis i keps) som cirkulerar runt runt i jakt på något de kan beskåda samtidigt som de runkar. Gillar man det så är det ok annars kan det vara störande. Vi tycker att Mellbystrand är den bästa stranden om man vill ha lite skoj. Där finns också en del som är för swingers.
Annars är det ett tips att åka utomlands. Cap Agde är populärt om man vill ta ut svängarna lite mer.