• Anonym (Vars)

Mina barn är försvunna!

Ja men hejsan mina barn är försvunna. Skulle nog inte starta en tråd på fl kanske....om detta är sant så finns det säkert en anledning till varför hon stuckit. Förmodligen för att det gäller säkerheten för både henne och barnen.

• Anonym (Vars)
    molly50 skrev 2017-03-28 10:09:03 följande:

Hade du tänkt likadant om TS hade varit en kvinna?

Tänk att jag hade det du.
  • Anonym (Vars)
    molly50 skrev 2017-03-28 10:46:18 följande:

Då hör du till fåtalet,i så fall.

Många verkar dra slutsatsen att när en kvinna försvinner med sina barn så måste det ju bero på att mannen är våldsam.

Men du inser alltså att även kvinnor kan bete sig illa. 

Men vad är det i den här tråden,tycker du, som indikerar på att TS skulle vara våldsam?

Absolut! Jag känner faktiskt en man som råkade ganska så illa ut i sitt förhållande med sin kvinna. Men ingen brydde sig nämnvärt. Han var ju man. Inte skulle väl han låta sig få stryk av en kvinna?? Sin egen dessutom. Han blev en toffel och ynkrygg. Hon nästan höjdes till skyarna. Sjukt ja vet! Det var jag som anmälde henne då han visade mig sina blåslagna armar och ansikte. Men nu hör inte det hit. Jag antar att man har goda själ när man gör en sådan sak. Men jag drog kanske en förhastad slutsats. Det kändes bara som att han försökte dölja sina handlingar på nåt vis. Eller också handlar det om helt andra saker men jag har som sagt svårt att tro att man bara gör så utan en anledning.
  • Anonym (Vars)
    molly50 skrev 2017-03-28 11:29:26 följande:

Ja,då vet du att det även finns kvinnor som beter sig illa.

Bra,förresten,att du anmälde henne!  

Visst,det är vanligare med våldsamma män,men det betyder ju inte att alla män ska dras över en kam.

Och jag tror att det är lite där som problemet ligger.

Att bra män blir dragna över samma kam pga att det finns våldsamma män.

Jag håller inte med om att TS sambo har stuckit utan anledning.

Hon knaprar piller och har dessutom blivit dömd för stöld.

Så hon kan ju likaväl försöka fly undan rättvisan.

Ah det missade jag ju. Då får jag nog be om ursäkt i min slutsats! Då kan det ju såklart ligga en massa orsaker bakom detta och isåfall så har ju hon grava problem. Jag hittar inte där det står men då borde han ju kunna då hjälp i det här för då kan hon ju mycket väl vara kapabel att skada deras barn!
Svar på tråden Mina barn är försvunna!