Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

Vattenavgång v.18

Tjolahejtjolahopp skrev 2017-07-14 01:24:22 följande:

Vi tog bort cpapen igen nu efter 12 h. Så får se om hon är piggare nu :)

Det hoppas vi :) härligt!
  • Summerchild
    carolinheiner skrev 2017-07-15 07:36:30 följande:

Att ligga inne med en extremprematur är stor skillnad från att "bara" ligga inne med ett dåligt barn som e fullgånget.. när man ligger inne med en extremprematur så är de en sjuk berg och dalbana.. inte bara motgångar 1 gång utan flera.. behöver inte vara så men att säga att nu har ni haft 1 motgång så nu kommer allt bli bra är bara fel..

Jag tycker du kritiserar sjukt i onödan. Vad är det du vill egentligen? Du är inte mycket till support. Jag blir så trött av att se en så känslokall kritik. Blääää. Hitta en ny tråd!
  • Summerchild

Försvara det som blev skrivet går, men det är inte heller samma sak som att erkänna att den personen hade fel. Så går det om man är otydlig så att "missförstånd" sker.

• Summerchild

Men nu tänker jag att Saga förtjänar att vara storyn här. Vill ni prata om annat får ni säga till om den nya tråden. Tack!

• Summerchild

Ja gullungen där .... vad härligt med en kompis på neo :) ... ja vad beror överbelastningen på... har kommit ett nytt kulturellt Sverige så jag blir själv orolig om jag kommer in på bestämda tiden på förlossningen nu den 20e ...får se... jag flyttar gärna till Finland i min tanke. Då jag är finsk ändå. Semestrar dit bara än så länge. :)

• Summerchild

Ja det måste vara skönt att få komma på hemmaplan igen. Det är verkligen åt rätt riktning. Lycka till med flytten nu. Jag själv ska in för igångsättning imorgon. Väldigt nervös :)

• Summerchild
    CML skrev 2017-07-25 12:41:21 följande:

Att de kommer till användning gör mig riktigt glad, det är det som är "lönen"

Fortsätter följa er och jag hoppas att mössorna blir för små snart :)

Lita på dig själv och är det något som känns fel så ifrågasätt, ganska ofta är det dom du skriver, Mamma vet bäst!

Kram

Så gulligt av dig! Vad kul med mössor :)
  • Summerchild

Det var längesen vi såg en bild på växande saga ;) kanske får se en när ni kommit ut :)

• Summerchild

Vad härligt för er... börjar bli stor saga :)

• Summerchild

Det känns inte otäckt att spänna fast henne hårt i stolen då ? Tänkte på om hon är skör än?

• Summerchild

Hur har ni det i sommarvärmen:) så fin gossig tjej saga

Svar på tråden Vattenavgång v.18