Vattenavgång v.18
Hur går det för er, ts och Saga?
Hur går det för er, ts och Saga?
Ååå, ljuvligt att få ha henne så nära så länge <3
Stora framsteg igen, hoppas det fortsätter så :) och varför skulle det inte, vilka kämpar ni är!
Åå, vad glad jag blir igen :D underbara nyheter! Otroligt att tänka på läget då du startade tråden :o
Oj nej :( härda ut! Den här jobbiga tiden kommer att vara förbi, även om det just nu känns som en evighet. Stackars liten flicka, hoppas de snabbt hittar felet och lyckas hjälpa henne att må bättre igen!
Oj vad skönt att det gick bra <3 hoppas de tog bort så lite att det inte kommer att påverka henne i framtiden!
det skulle inte påverka så mycket.
Vilken utveckling, nu är otroliga!
Uppfattade inte de så extremt sjukt.. ber om ursäkt.. men som en extremprematur mamma som vet hur de är med dessa små reagerar starkt då de oftast är andra föräldrar till prematurer som anser att de e samma sak å samma kamp att få ett barn i v 24 som i v 35... :(
Oj vad hon är sööööt <3 och ser stark ut! Och vad otroligt med den nya bekantskapen! Hoppas verkligen att allt går bra för dem!
Ååh <3 jättegärna !! Hennes huvudomfång är nu 28,5 cm så kanske en mössa som är 30cm i omfång vore toppen. Jag har bara vikt hennes mösss som hon har nu för den är alldeles dör stor hehe!
Saga fick lite hjälp med "lågflödesgrimma" igår kl 21. För maten kan bli jobbig i början. Men hon skulle nog bara ha den tills magen kommer igång :)
Vi kanske blir flyttade "hem" i morgon eller i slutet av denna vecka. Jag hade gärna varit kvar en vecka till iaf. Men men.
Min vän har fått flytta till Ronald i förrgår. Antar att om vi skulle få flytta från neo här så kanske de slipper åka till Finland. Dock så har jag hört att de har väldigt bra neonatal i Åbo men förstår att det är jobbigt att vara så långt hemifrån och dessutom med språket.