Inlägg från: Illusioner74 |Visa alla inlägg
  • Illusioner74

Vattenavgång v.18

Här är en till som har följt dig men som inte skrivit tidigare. STORT GRATTIS till dig och din underbart fina dotter. Började gråta när jag såg bilderna på din fina lilla flicka. Blev tvungen att visa bilderna för sambon också (jag har tidigare berättat för honom om din tråd) och han började gråta han med. Din dotter har fått den bästa mamman hon bara kan få. Stor kram till dig TS!

• Illusioner74

Vad bra att ni har kunnat börja ge henne lite mat igen! Och vad underbart att du kunde sitta med henne i famnen så många timmar. Ni gav varandra healing :) Jag följer vidare och håller tummarna för dig och din fina lilla dotter. Kram på er

• Illusioner74

Xxtipptipp, vad fruktansvärt!!!!!! Finns inte ord! Började gråta när jag läste ditt inlägg :( Är själv gravid i v.28 och känns som att jag skulle gå under om jag fick uppleva den smärtan. Stooor styrkekram till dig!

Ts och Saga, blir jätteglad att läsa att det går framåt och att du kunde sova med henne, så underbart! Fortsätter att hålla tummarna och att följa tråden.

• Illusioner74

Men guuuuud vad fin hon är Ts! Började gråta när jag såg bilden för jag tänkte på hur du blev uppmanad att avbryta graviditeten då i v18 när vattnet gick. Saga är verkligen ett mirakel! Tack för att du delar med dig av allt detta Ts. Stor kram

• Illusioner74

Å vad bra att hon gått upp ytterligare i vikt, blev riktigt glad av att läsa det. Men jobbigt för henne med tarmsköljning 2 gånger per dag. Man vill ju bara att hon ska få vara ifred i kuvös och hos mamma och inte bli hanterad så mycket så hon växer sig stor och stark. Fortsätter att följa och att hålla tummarna :)

• Illusioner74

Glad :) Instämmer med dom andra här att vad underbart att allt går framåt och att Saga växer sig starkare. Hejja Saga, hejja!!!! :)

• Illusioner74

Men nej nej nej :( Kan inte sova och gick nu in här på FL för att kolla hur det går för lilla Saga. Blev riktigt ledsen nu av att läsa om detta bakslag :( Förstår verkligen att orken tryter. Vill bara att Saga ska bli stor och stark och att inget ska hända henne. Din story har gjort ett så starkt intryck hos mig och den senaste bilden du la upp på Saga kommer upp i mina tankar lite då och då. Tack för att du ändå orkar uppdatera TS! All respekt till dig och Saga för det ni får gå igenom.

• Illusioner74

Åhh guud.. nu börjar jag gråta igen. Så underbart fin hon är! Och jag är bara sååå lättad över att det går åt rätt håll igen. Har tänkt på detta jättemycket idag. Alltså jag är bara så lättad. Kan inte säga det nog. Vilken bra idé att spara tråden och visa den för Saga när hon blir stor :) Hejja hejja!!

• Illusioner74

!!!!!!!!!!!!! Helt utan syrgas, det är helt otroligt ju!! Alltså wow!!!! Måste ju säga grattis till denna milstolpe :) Saga visar verkligen att hon är en kämpe som inte ger upp och det har hon ju visat hela vägen egentligen, redan i magen. Alltså det här är en gråt-tråd för mig. Kan inte läsa här utan att gråta. Är så lättad och glad för eran skull. Så underbart att få ha henne i famnen och se hennes fina ögon titta tillbaka. Kram till er.

• Illusioner74

Vilken underbar statusuppdatering! Och vilka vackra ögon hon har Saga. Förstår att det måste kännas magiskt att få sitta med henne i famnen och titta in i dom ögonen :) Helt otroligt att allt gått så bra dom sista dagarna. Hejja hejja!!

• Illusioner74

Åh så underbart fin hon är lilla Saga och vad fina mössor hon fått :)

Dåligt av personalen att tabba sig så med stomipåsen/tvättcremen. Så tröttsamt. Men fantastiskt att allt går framåt med syresättningen och nytt rum :) heja Saga och mamma :)

• Illusioner74

Instämmer med ovanstående! Har tänkt på er och blev riktigt, riktigt glad av att läsa om att allt går framåt med Saga. Att ni nu passerat BF och att hon gått upp så i vikt. Fortsätter att följa och att hålla tummarna. Heja Saga och mamma!!

• Illusioner74

Åhh så underbart fin hon är lilla Saga!! Vad roligt å få se henne nu på bild. Hon är verkligen ett mirakel. Har inte kollat i tråden på evigheter men följde den frenetiskt under förra sommaren. Jag är så glad att Saga lever och mår bra!

• Illusioner74

Gick in här nu och såg tomtebilden på Saga.. och så började tårarna rinna igen. Så fin hon är! Bara så fin.. Instämmer med er andra, tack igen för att du delar din resa med oss TS

Svar på tråden Vattenavgång v.18