Inlägg från: minaimaginärabarn |Visa alla inlägg
  • minaimaginärabarn

Vattenavgång v.18

Hej!

Hamnade i denna tråd under gårdagen och läste allt i ett svep. Vilken fantastisk historia! Världens största grattis till TS!

Det gäller att stå på sig i svensk sjukvård och jag förstår inte varför sjukvården fnyser åt allt innan v. 22+0?!

• minaimaginärabarn

Vad stor hon har blivit och tänk att det är ett åt sedan du kämpade för att hon skulle vara kvar i magen. Jag hittade den här tråden i maj för ett pr sedan när jag låg i sängen vettskrämd efter en större blödning i v. 17 då tidigare graviditet slutade med missfall efter blödning. Kommer ihåg vilken styrka du förmedlade i denna tråd och det hjälpte mig att tro på att allt skulle gå bra. Min pojk stannade i magen till v. 32+6 då han kom ut med akut kejsarsnitt efter moderkaksavgång i september 2017. Vill tacka för att jag fått följa din resa med Saga, den inger hopp och styrka!

• minaimaginärabarn

Vilken läsning detta har varit från början till nu. Jag har med spänning ich ibland med en klump i halsen öppnat denna sida och läst men allt gick bra till slut. Vilken lycka! Egentligen borde den här tråden bli en bok och vara obligatorisk kurslitteratur på läkarprogrammet.

Svar på tråden Vattenavgång v.18