• Stuppis1

Vattenavgång v.18

Håller tummarna för dig och den lilla! Ta hand om er och uppdatera oss när tid och ork finns, vi är många som hejar på er! 

• Stuppis1
    Tjolahejtjolahopp skrev 2017-05-25 17:20:59 följande:

En stark liten flicka kom ut. Livlig och allt går bra. Hon ligger i kuvös nu och hade tittat runt. Jag var vaken under snittet. Såg när hon kom ut (det speglade sig i lampan)

Jag skriver mer när jag orkar. På uppvaket nu. HELT OTROLIGT!!!

Åh vad underbart att läsa! Grattis! Blir alldeles varm i hjärtat, vilken kämpe! Och vad stark du är som kämpat och tagit dig igenom allt detta, det märks vem hon brås på! Lycka till nu i fortsättningen :)
  • Stuppis1

Hon är så otroligt fin <3<3<3

Så hoppfullt att läsa att det kan gå bra trots dystra prognoser. Ta hand om varandra och håll oss uppdaterade om ni orkar och vill. Många kramar och positiva tankar till er!

• Stuppis1
    Tjolahejtjolahopp skrev 2017-07-05 20:55:57 följande:

Sämre nyheter :/

Hon blev stor i magen idag rätt drastiskt. Skrek flera timmar så vi blev skickade till Uppsala. De måste kolla vad det är och då krävs det en operation. Hon kommer då ha en påse på magen flera månader så att tarmarna får vila. Det betyder att vi inte får komma hem i slutet av sommaren :( Det kändes så nära och nu är det ännu längre bort. Jag är jätteledsen :(

Den sker snart och kommer att ta några timmar.

Orken att vara på lasarettet börjar försvinna helt! Vet inte alls vad jag ska skriva... usch ! Det är hemskt. Stackars liten. Vi vill ha hem henne så vi får vara en familj. <3

Usch vad läskigt, vad tråkigt att hon blir sämre. Men vilken tur att ni blir omhändertagna och får vård snabbt. Måste kännas jättetufft men med allt ni tagit er igenom hittills är jag säker på att lilla Saga klarar detta också. Vi är många som tänker på er!
  • Stuppis1

Åh så fin hon är och vilka underbara nyheter :) Känner mig så berörd av er historia. Jag hoppas hon växer sig stark och frisk och att ni får komma hem snart. All lycka till! :)

• Stuppis1

Underbara nyheter! Så fint att du delar med dig av Sagas historia, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser vilka framsteg hon gör, trots den tuffa starten. Vilka kämpar ni är allihopa! Hon kommer att gå långt! :)

• Stuppis1

Så fint att du har uppdaterat oss!

Lycka till Saga i framtiden, med den kämpaglöden kommer du att komma långt!

• Stuppis1

Ja det här är nog familjelivs underbaraste tråd. Jag blir alldeles rörd av att se hur fin hon är! Tack för att du delar med dig!

Svar på tråden Vattenavgång v.18