Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

Vattenavgång v.18

Å finaste....kärlek åt er! ??????

• Summerchild

<3 jag gör sån istället för hjärtan som blir frågetecken :)

• Summerchild
    Xxtipptipp skrev 2017-05-27 23:12:55 följande:

Om du undrar något får du gärna kontakta mig med. Mitt vatten gick utan att jag hade märkt det mellan vecka 16-19. Jag och Ts har stöttat varandra hela vägen genom denna sidan. Jag är inlagd i lund sen 3 veckor tbx och har idag gått 29 fulla veckor. Mitt vatten har fyllt på sig imellan åt men just nu har jag 0 i vatten . Problem med både blödningar och infektion .

Skriv pm då svarar jag så snart jag kan.

Oj ....vill höra vad dom gör för att du inte ska insjukna mera. Dags att plocka ut lillen ? 29 veckor är bra jobbat. Hoppas ni båda får den vård ni behöver....grattis på mors dag vännen!
  • Summerchild

Sötnos... där! Tack för bilderna

• Summerchild

Hade hon fått nåt namn än prinsessa ? :)

• Summerchild
    Kattflickan skrev 2017-05-31 21:14:46 följande:

Hon är så fin och tänk så stark hon är! Som sin mamma!

Jag tycker att du borde återkoppla till ditt hemsjukhus om hur det gått och vad du tycker om deras bemötande. Gör det när allt lugnat dig och ni fått åka hem.

Jag var inte så mycket längre än din dotter när jag föddes i vecka 36. Jag var 35 cm lång. Jag vägde dock 1,4 kg. Det har gått rätt bra för mig ändå.

Hej hur gick det för dig med ett ivf :)
  • Summerchild
    Kattflickan skrev 2017-06-01 12:05:11 följande:

Jag har fått två barn genom ivf med pgd. Den äldsta är 4 år och den yngsta fyller snart två år! Jag är lyckligt lottad som lyckats få så många barn som jag vill ha!

Vad härligt....sån liten mysig familj! Härliga åldrar :) min yngsta är 7år. Så stor nu och snart kommer en sladdis i juli... så mysigt att få börja om igen.
  • Summerchild
    Tjolahejtjolahopp skrev 2017-06-03 12:48:13 följande:

Vi har blivit flyttade hem nu. Jag och lilla fick åka helikopter hem. Det tog ca 18min.

Nu ligger vi här och försöker göra oss hemmastadda. Syret har varit högre under färden och även dagen innan.

Saknar lite i Uppsala. Lite mer familjevänligt där och hemmatrevligt där vi bodde. Men det är iaf väldigt lugnt och skönt här för bebisarna.

De jobbar lite annorlunda här.

Hon kämpar på och är envis som bara den hehe. Hon verkligen ryter ifrån när någon gör något som hon inte gillar :)

Skönt att du får bo och rå om ditt barn hela tiden. I andra länder får dom typ besökstider med barnen.

Pumpar du mjölk? Hur går det? När kan ett litet barn amma?
  • Summerchild
    LeyasMamma skrev 2017-06-05 21:14:28 följande:

Vilket bra val till en sån fantastisk Saga! Vår lilla tjej som ligger i magen kommer också få namnet Saga <3

Det kommer släppa som en saga hysteri .... mysigt 2017 med alla sagor. Fint stöd mammor. Saga är ett väldigt vackert namn. Då får jag säga att jag hoppas för min son att det blir en saga för honom. :)
Svar på tråden Vattenavgång v.18