• Lynxsa

Vattenavgång v.18

Säg till om du ts behöver skjuts eller nåt. Bor strax utanför Uppsala och går på graviditetsledigt på måndag så jag har tid. Väntar nr 3

• Lynxsa
    Tjolahejtjolahopp skrev 2017-05-18 20:52:09 följande:

Åh! Tack vad gulligt av dig. Det betyder massor <3 jag säger absolut till om jag behöver. <3<3<3

Tveka inte att höra av dig om det är nåt :)
  • Lynxsa
    Xxtipptipp skrev 2017-06-11 13:42:35 följande:

Inatt (31052017)föddes en helt perfekt flicka som fick namnet Freja. Men en infektion slutade i akut kejsarsnitt och spred sig till vår starka kämpe. Till Slut orkade inte ditt hjärta mer och slutade slå. Du var för perfekt för denna värld. Vårt älskade ängla barn Freja Alice Sandberg född 20170531 38cm och 1276g född i vecka 29+4. Mamma o pappa älskar dig och din stora syster är stolt över dig

De lyssnade inte på mig när jag skrek i smärtor och bad om att förlösa. Fick en kraftig infektion som nästan tog bådas liv. Tyvärr var jag den enda av oss som överlevde. Hon dog undertiden de gjorde snittet. Hennes hjärta slog precis innan de körde ner oss. Hade klagat i flera dagar på blödningarna och att de ständigt stoppade värkarna (på kvällen när inte ordenarie läkare var där) fast det var bestämt att man inte skulle göra det. Hon hade levt om de bara hade tagit allt på allvar. Nu får jag istället begrava mitt älskade barn.

Tråkigt att höra om Freja. Sköt om er så bra det går. Kram
  • Lynxsa

Ja denna tråd har verkligen berört mig.

Tänk att det ändå har gått så bra trots alla omständigheter. Fantastiskt!

Och hon är en riktig liten sötnos!

Svar på tråden Vattenavgång v.18