• cotton

Vattenavgång v.18

Har följt tråden sedan start men inte skrivit tidigare. Vill mest bara skicka uppmuntrande ord till dig TS, vilken kämpe du är! Jag hoppas innerligt att det går bra för dig och ditt lilla mirakel.

Jag håller med om att det är en sorg och frustration i att sjukvården och framförallt förlossningsvården är såpass eftersatt i dagsläget. 

Håller även med ovanstående att du ska byta läkare genast. Vilken kall, empatilös, störd människa du träffat. Det finns fantastiska läkare på sjukhusen som kämpar trots dåliga odds och som visar empati och förståelse. En sådan läkare MÅSTE du få.  

Håll oss gärna uppdaterade i den mån du orkar. Vi är nog många som tänker och hejar  på dig och dina barn. 

• cotton

Håller tummarna för dig och din bebis TS! Har följt dig från start och önskar så gärna dig och bebis ett lyckligt slut med frisk bebis och att du äntligen ska få sluta oroa dig. 

Hoppas allt går bra och att du får adekvat hjälp! Tycker du borde vara inlagd men förstår om det är praktiskt omöjligt med flera barn hemma. 

• cotton

Vilket oerhört sorgset inlägg TS. Jag förstår att det måste kännas oerhört tungt, tomt och ensamt just nu för dig. Jag vet inte alls hur rätt eller fel läkaren hade som var så negativ, men jag vill ändå tro på mirakel och att det kan gå bra. Bebisen hade inget fostervatten NU, men det har ju läckt lite då och då vilket betyder att det fylls på ibland. Det kan räcka för att sätta din bebis i det läger som klarar sig. 

Alla mina tankar till dig och din lilla. 

• cotton

Så otroligt fantastiskt att läsa att allt gått så bra! Har hejat på er och beundrat din och din dotters styrka!

All kärlek och lycka till er! Håll oss uppdaterade när ni kan!

Och hon är fantastiskt fin, din krigarprinsessa!

Svar på tråden Vattenavgång v.18