Vattenavgång v.18
Nu fick vi magsjuka här allihopa också. Förkylning , hosta, magknip och illamående. Fy O blä :/
Nu fick vi magsjuka här allihopa också. Förkylning , hosta, magknip och illamående. Fy O blä :/
Inatt gick vattnet . Vaknade av att det forsade ur mig. Ambulans in till lund och medecin för att stoppa värkarna och kortisonsprutor för lungarna. Är inlagd nu i lund till minst vecka 28. Är i vecka 25+5
det är inte jag som startar tråden, her med skrivit här för att följa varandras resa då de är så lika. Min man stöttar mig och varit med hela vägen och har en dotter tillsammans som är tre. Är uppe på 44qn nu.
Men åh så skönt att du ska få komma till Uppsala där de mycket troligtvis tar hand om dig så rätt som de ska och kan. Skönt och slippa den nonchalanta vården du fått hittills. Och paus från alla negativa människor runt dig där hemma. Ta det lugnt och se fram emot det.
Underbart! Äntligen är du omringad av människor som är bäst på detta och som verkligen kommer göra allt för ditt barn. Nu kan man ju äntligen känna att oavsett hur det går så har man iaf gjort det bästa av din situation.
Nu hejar vi på med allt vi har.