Vattenavgång v.18
Liten rosaröd blödning i morse ringde förlossningen men ingen fara sa de. Nu väller det ut blod hade mensvärk åker till förlossningen akut nu
Liten rosaröd blödning i morse ringde förlossningen men ingen fara sa de. Nu väller det ut blod hade mensvärk åker till förlossningen akut nu
Håller tummarna för er <3
Hej. Tack för alla grattis. Det är så mycket nu så har inte kunnat svara men gör det när jag får tid över :) ville iaf dela med mig av ännu en bild då de tog bort alla slangar ett tag så man kan se hur hon ser ut :) sista slangen som utgör en infektionsrisk tas nog bort i morgon (extradropp) eftersom allt ser bra ut.
Sämre nyheter :/
Hon blev stor i magen idag rätt drastiskt. Skrek flera timmar så vi blev skickade till Uppsala. De måste kolla vad det är och då krävs det en operation. Hon kommer då ha en påse på magen flera månader så att tarmarna får vila. Det betyder att vi inte får komma hem i slutet av sommaren :( Det kändes så nära och nu är det ännu längre bort. Jag är jätteledsen :(
Den sker snart och kommer att ta några timmar.
Orken att vara på lasarettet börjar försvinna helt! Vet inte alls vad jag ska skriva... usch ! Det är hemskt. Stackars liten. Vi vill ha hem henne så vi får vara en familj. <3
Hon är så fantastisk! Blir helt gråtmild här, så himla häftigt att ni klarar er så bra efter sämre förutsättningar. Så otrevligt fin hon är <3
Inte otrevligt, otroligt ska det ju stå!
Så himla fint! Och så söt hon är <3 kämpen är redan 3,5 år. Kändes som igår din historia fångade oss med storm och Man nästan hade andan i halsen vid varje uppdatering du gjorde, för jag hoppades så mycket att det skulle gå bra. Tiden går snabbt och vad bra allt blev till sist!