Jangeles skrev 2017-06-26 12:58:43 följande:
Hej! Nej har inte ul förens på torsdag, känner att jag har fått väntat i en evighet haha, men försökte få en tidigare tid men dom hade fullt inför sommaren vilket man förstår.
Förstår det! Får sådana perioder jag med, det enda som ligger i bakhuvudet och snurrar är om man fortfarande är gravid eller om det gått åt skogen..
Ja de lilla symtom man får hittar man ju andra anledningar till haha.
Inte nämnvärt, i ons/Tors kände jag av illamående (inte så att ja kräktes och bara på dagen typ) och lite molvärk i magen. Men har i ca 2 veckors tid sovit konstans känns de som, sover jag inte så ligger jag i sängen, får ingenting gjort för att jag är så trött. Men allt detta tror jag beror på min förkylning som suttit i i cirka 10 dagar.. suck
Vill så gärna hoppas på de bästa men min magkänsla säger något annat :(
Okej. Skönt att allt är bra ännu iallafall.. förstår att de känns långt till ditt ul, själv känns de en hel evighet tills på onsdag, och de är bara 2 dagar kvar.. jisses hur ska man stå ut alltså. helt sjukt vilken väntan det är hela tiden... Men men!
Jag hoppas såå att ärtan där inne vuxit lite och att hjärtat fortfarande tickar, så kan jag förhoppningsvis slappna av lite grann iallafall..
Jag håller mina tummar åt dig oxå!