Första gången IVF Maj 2017
Spännande!!! Dock har jag läst på många ställen att de inte fått plus förrän ruvardag 9 tidigast. Så bli inte nedslagen o m det nu skulle vara negativt.
Och glöm inte att uppdatera här :) är ju galet intressant att följa de som loggar några dagar före en själv.
Jag är ju bara på ruvardag 1, men jag känner mig redan väldigt påverkad av hela processen. Var på grönan med sonen idag och höll på att somna på bussen på vägen hem. Och när vi sen kom hem så somnade jag direkt på soffan fast klockan bara var 16. Tror det är anspänningen från hela grejen som liksom släpper nu. Känns som att man kan slappna av lite nu, det är liksom bara väntan kvar nu.
Visst är det spännande att följa andra i samma resa. Känns som att man skulle vilja träffa hela högen för att man har så myvlet gemensamt med er allihopa. Ni förstår vad man går igenom.
Jag har ingen i min närhet över huvudtaget som har gjort en ivf så jag va helt ovetandes vid start. Så psykiskt påfrestande detta är och har vart kunde jag faktiskt inte ens tänka mig att det skulle bli.
Jag uppdaterar självklart efter mina test! Men i helgen kommer jag inte ha någon mottagning på telefonen så jag får läsa ikapp allting nästa vecka det jag missat hos er andra :)