• kastrullen

Första gången IVF Maj 2017

Jangeles skrev 2017-05-28 17:38:50 följande:

...kunde inte hålla mig från att testa.

Och gissa vad?! Det visade sig vara plus:)

Säger som dig, detta plus är mer än vad jag fått på flera år!

Är lite nojig att de är ovitrelle som spökar men kan inte hjälpa att bli glad :D

Nu väntar jag tills på fredag o köper ett cb test

Åh Grattis! :D
  • kastrullen
    Niinja skrev 2017-05-28 19:57:57 följande:

Tog ett test idag på eftermiddagen och det var negativt :(

Men det kan väl vara alldeles för tidigt? Och för låg koncentration på eftermiddagen?
  • kastrullen
    Mjbo skrev 2017-05-28 20:09:36 följande:

Kul att se de stega sådär! Det ser verkligen hoppfullt ut ;)

Jag ska ta och köpa mig ett digitalt cb test i veckan och testa med. Fast de får vänta till senare i veckan. Imirgon bitti ska ja ta en vanlig liten sticka ja har hemma :)

Ser fram emot att följa och se hur det utvecklar sig! :)
  • kastrullen
    gammelpysen skrev 2017-05-28 20:28:33 följande:

Håller med. Flera dagar innan testdag. Tänkte inte på Det, är så nere själv:(

Förstår det. Hoppas det är en ofarlig blödning/nidblödning. Håller tummarna för det!
  • kastrullen

Woho! Positivt idag på testdagen, så nu på förmiddagen ska jag ringa till klinikerna :) håller tummarna så mycket för er andra som inte fått det efterlängtade plusset ännu <3

• kastrullen
    Rosenblad skrev 2017-05-28 23:57:13 följande:

Ja allt man gör är ju att vänta hela tiden i denna bebisverkstad!! Men har lite förhoppningar nu jämfört mot tidigare månader då man hoppat över några steg och vet att det är befruktat :) Ska resa bort en vecka nu så får hoppas att tiden går snabbt efter de :)

Haha ja så är det! Hoppas du får en bra resa! :)
  • kastrullen
    Mjbo skrev 2017-05-29 07:28:51 följande:

En till..

Åh, det syns bättre idag! Så himla roligt! :)
  • kastrullen
    Mjbo skrev 2017-05-29 08:24:43 följande:

Kunde inte hålla mig! Jag döööööör vilken lycka!! Rd8 idag. 5 dagar kvar till testdag. Jag önskar så att den lilla vill stanna hos mig <3

Hur går det för er andra? :)

Håller alla tummar och tår för att den stannar kvar!

Jag har precis pratat med klinikerna och bokat in ett ultraljud den 20/6 :) så nu börjar nästa väntan!
  • kastrullen
    Mjbo skrev 2017-05-29 12:56:43 följande:

Åh nej va jobbigt! haha ja fy tusan den här väntan och väntan. man blir ju tokig! haha :) Men va kul ändå att få se den då! Lycka till <3

Haha ja det är fruktansvärt. Får se hur jag ska lyckas behålla mitt sinne tills dess :)
  • kastrullen
    Hornkatten skrev 2017-05-29 15:15:00 följande:

Ja snacka om nästa väntan fick själv tid 19/6. Har du även ringt mödravården eller ska du bara gå på fetilitetskliniken först?

Åh, nästan samtidigt där också:)

Nä det har jag inte. Men funderade på om jag skulle göra det, det är ju snart sommar och det kanske blir svårare att få tid om jag väntar till ul innan jag ringer. Har du ringt dem?
Svar på tråden Första gången IVF Maj 2017