Första gången IVF Maj 2017
Håller tummarna för dig!
Lästips:
www.adlibris.com/se/bok/is-your-body-baby-friendly-9780978507800
Och ta kontakt med IVF Falun - de är tyvärr ENDA kliniken i Sverige som tittar på immunologin i samband med IVF.
Hej! Är på ruvardag 3 med en blastocyt. Dagarna går verkligen i snigelfart här. Finns det inte liiite hopp om att ev få ett åtminstone liiite svagt positivt test i morgon på rd4? Mitt tålamod är inte känt för att vara bra så detta tar kål på mig. Vill veta nu!! Ovitrelle borde vara ur kroppen då det är 11 dagar sedan den togs i morgon. Eller tror ni att det bara är slöseri att testa i morgon?
RD 13 här med tvådagars och plusset starkare än tidigare i veckan. Dock endast 62 på hcg-testet igår. Måtte det skjuta i höjden tills på måndag då jag ska ta nytt test. Får tyvärr flashbacks till tidigare MF med låga hcg-värden som indikation.... Att man inte kan få vara lite lugn! Nu måste jag försöka njuta av helgen o inte ätas upp av det här.
Är det konstigt att det står vecka gravid 1-2 på Clear blue digitaltestet idag på testdagen precis som i måndags och inte 2-3? Är idag på ruvardag 18.
Välkommen till klubben.. jag tog oxå ett CB test igår på RD 16 och det visade också bara 1-2. I torsdags fick jag veta att mitt hcg endast var 62, imorgon nytt test och då måste det ha ökat rejält enligt Falun. Så rädd för ännu ett MF, jag orkar inte mer.
Då förstår jag & jag hoppas det är eran tur snart allesammans här inne. Vi har olika resor o vart med om mycket. Så jag önskar er alla all lycka till
Jag ska få en till kontroll om en vecka, så att jag kan känna mig lite tryggare inför sommarstängningen. Känns väldigt schysst då hon märkte hur orolig jag var (började grina så fort jag fick komma in).
Mvc glömde jag bort att fråga om. De skulle skicka en remiss till Spec-Mvc var det nog bestämt sen tidigare, men eftersom vi inte pratade om det så tänker jag att jag ringer dem själv på måndag.
Hur går det för er allihopa? Hur mår ni? Någon mer i tråden som plussat? :)