Tinderproblem
Jag får en känslan att det inte är så seriöst och att han försöker med många. Det är alltså bara vad jag tror, men jag kan ju absolut ha fel.
Hade jag skrivit till någon som gjorde på de sättet så hade jag inte valt att lägga mer energi på de.
Jag träffade 3 st på en dejtingsida. Träffade nummer 1 efter ett par veckor. Nummer två efter 1 vecka och nummer 3 efter ett par veckor och anledningen då va att jag skulle på semester och han hade jobbet annars hade vi träffats tidigare eftersom vi klickade så bra och de är 6 år sen och lever tillsammans idag.
Jag har fått en känsla att de finns dom som är seriösa på dejtingsidor, men många tror jag är oseriösa eller har för stora krav på hur partnern ska se ut och vara. Då vi loggat in på dejtingsidan vi träffades på efter två år tillsammans( ville se vad vi skrev till varandra), så kännde man igen många namn som var online. Man kan ju fråga sig om personerna är väldigt oseriös eller om dom har för höga krav och därmed svårt att hitta någon som stämmer in på deras krav.