Hjälp mig! Ettåring är förbytt!
Vart ska jag börja!? Jag bryter ihop vilken sekund som helst! Jag har en 13 månaders liten kille som har varit vilket jag förstår nu en glad enkel ängel!! Ända tills han blev strax efter året!! Han är som förbytt, de små stunderna han nu är glad är inte särskilt ofta, han skriker, tjurar, slänger saker lägger sig på marken och gråter om han inte får som han vill(Jag trodde inte ens denna unge kunde gråta eller skrika) .. vad händer?? Var är mitt snälla lilla charmtroll?
Han har tidigare sovit 20-06 fått mat sedan somnat om till 08-09!! Man la honom i sängen med en flaska välling sen somnade han gott! Nu skriker han sig hes både på kvällen och natten! Tar man upp honom blir han arg lägger man ner honom igen så blir han också arg! Han är arg och tvär mest hela tiden! Och han som alltid varit glad och lätt att ha och göra med.. han har alltid varit självständig och lekt för sig själv medans man diskar eller annat, men nu får jag inte lämna rummet, men jag får inte va i rummet heller!! Jag kanske överdriver lite i stridens hetta men jag är förstörd och vet inte vad jag ska ta mig till! Vad händer? Hur gör man? Ledsen förstagångsmamma!!