Nordic IVF Center Göterborg
Någon som har erfarenhet av Nordic IVF Center Göteborg eller någon som är aktiv där nu. Vi har vårt första möte där om 2 veckor.
Någon som har erfarenhet av Nordic IVF Center Göteborg eller någon som är aktiv där nu. Vi har vårt första möte där om 2 veckor.
Vi gick där. Var inte aktuellt med just provrörsbefruktning för oss direkt så vi började med hormonbehandling.
Vi kände oss väldigt trygga och väl omhändertagna där. När vår ordinarie läkare var sjuk/semester blev vi tilldelade en annan i stället för att behöva vänta. När jag fick missfall fick vi komma in på en gång o.s.v.
När vi tillslut skulle börja med provrörsbefruktning hann jag bli gravid innan . tack vare dem fick vi två fina barn som nu är 4 och 2,5 år. Och sen blev jag otroligt nog spontant gravid med nr 3 som är 6 mån nu :)
Jag lyckades bli gravid med hjälp av hormonbehandling på Sahlgrenska. När det är dags för syskonförsök, med hjälp av letrozol kommer jag att vända mig till ivf Nordic Göteborg. Synd att Sahlgrenska inte kan hjälpa till med hormonbehandling.
Iaf, är lite nyfiken på vad det på ett ungefär var kostat att få hjälp med hormonbehandling hos ivf Nordic Göteborg? Någon som vill dela med sig?
Lycka till!