Anonym (B) skrev 2017-03-15 19:18:13 följande:
Jag har själv inte tvillingar, men nog måste det finnas en smidigare tvillingvagn än den TS har? Jag har också sett stora, otympliga vagnar (både en- och tvåsits) på bussarna och många gånger har chauffören sagt till för att de tar upp för stor plats och övriga passagerare har svårt att ta sig fram i gången.
Om man inte har körkort och vet att man kommer åka mycket buss med ungarna, varför köper man inte en vagn som är mindre och lätt att fälla ihop?
Om man ska kunna ha två sittdelar vända mot den som kör (och det vill man när barnen bara är ett år) och sedan kunna vända dem framåt är det i princip bara TS vagn, en Bugaboo Donkey, som klarar det.
Jag trodde att man ville ha en vagn som är lätt att fälla ihop om man åker mycket bil. Så har vi tänkt här hemma och därför satsat på en sådan vagn. Om jag skulle åka mycket buss skulle jag knappast planera att fälla ihop vagnen på bussen. När bussen kör ska vagnen knytas fast i säkerhetsremmarna som finns och bromsas. Ett chassi och flera lösa sittdelar som slungas iväg vid en krock kan vara livsfarligt.