Vikämparpå skrev 2017-04-30 17:47:12 följande:
Tack så mycket! :D Har du genomgått någon ägglossningsstimulering nu innan den inväntade mensen? Man vet aldrig, jag hade inga symptom när mensen beräknades komma, annat än mensvärk till och från som jag förstod sen inte var mensvärk utan växtvärk av livmodern. Symptomen kom mer ca. 1 vecka efter beräknad mens och det var att brösten var enormt ömma som de aldrig varit innan. Men något jag har lärt mig är att detta verkligen är olika från person till person. Ett tips jag kan ge som verkligen fungerade för mig är att mäta basaltemperaturen på morgonen. I och med att jag visste min "normala" temperatur visste jag klart och tydligt att ägglossning hade skett och när temperaturen var fortsatt förhöjd även efter förväntad mens var det ytterligare ett tecken :) Sen vet jag definitivt inte om detta funkar för alla men för mig stämde det och istället för att "leta" symptom fick jag det svart på vitt även innan plusset :)
Håller tummarna att mensen uteblir för dig men om inte så försök bara igen :)Uppdatera gärna hur det går stöttar dig verkligen för vet exakt hur du känner dig just nu!
Ja jag är inne på omgång två! Alla prover å ul så är det ju så att jag har äl men fick aldrig positivt på äl test hur mycket jag än testa så fick letrozol å nu har jag fått positivt så :)
Åh tack! Det känns jobbigt men man ger ju inte upp åndå! Men har sagt två omgångar letrozol till Sen ställer vi oss i kön till ivf! Försökt i två å ett halvt år så vill verkligen att det ska gå snart :(