För oss med BIM i april 2017
Grattis till alla som plussar! Verkar som om påskharen kom tidigt för många iår :)
Själv kastas jag mellan himmel och helvete. Ena sekunden är jag övertygad om att jag inte är gravid, jag läser i Maj-gruppen och ser fram emot min nästa ÄL. Andra sekunden är jag helt säker på att jag måste vara gravid, har symptom som är fysiska, som min make också kan se och som jag inte kan inbilla mig (typ det senaste helt sjuka att mina vårtvårdar är enorma och har fullt med blodkärl som jag aldrig sett förut. Testade negativt senast i morse med ett testa-tidigt-test så loppet känns ju fetkört (borde det gjort redan när jag fick min "mens" men den var så satans konstig att jag vägrar tro att den var normal... I alla fall gör mig). Är på BIM +2 och har en sån konstig känsla i kroppen, hade jag inte testat så hade jag varit övertygad om att jag var gravid.
Det är så jobbigt. Senast i eftermiddags låg jag i timmar och bara grät för att min kropp är så konstant motsägelsefull. Just när jag accepterar att jag får försöka nästa månad så dyker något nytt upp när jag inte ens känner efter och då får jag upp förhoppningarna igen och så blir det ännu mer plågsamt när jag testar negativt eller intalar mig själv att det inte blev något denna månad. Det är så jobbigt. Förstår inte varför min kropp ska hålla på såhär.... :(
Jag har också varit där... det är svårt att inte analysera och hoppas minst sagt.
Ge det några dagar till sen tycker jag att du inväntar nästa äl. Mensen Kan faktiskt hoppa en månad. Det gjorde den för mig ibland. Man tänker så mkt så det påverkar tror jag. Kram!