För oss med BIM i april 2017
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Med första barnet hade jag faktiskt noll symptom i princip. Det enda som gjorde att jag tog ett test var att jag känt mig varm i flera dagar och min temp var hög (körde tempmetoden). I övrigt kände jag inget alls, det kom senare efter BIM. Fick ett väldigt svagt positivt på ÄL+10/11. Den här gången blir det i sådana fall 2:a barnet och då brukar ju symptom kunna dyka upp tidigare för vissa.
Det tog sig på andra försöket :)
Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3
BIM idag :) testade positivt på BIM -8 förra tisdag :) tok-negativt måndag BIM -9. sen ett klart plus dagen efter. Så det kan ändras snabbt när HCG stiger fort.
men gud, nu kom mitt svar flera gånger här. du får nog skrolla neråt
Jag skulle skriva att du varit duktig som inte testat än. Jag har varit test narkoman under denna tiden. Inte alls bra för psyket kan jag säga. Har du några symptom?
Hoppas på ett positivt test när du väl testar :)
exakt som mig då..
Jag har haft stickningar och molvärk i livmodern. sen igår och idag har jag varit jätte yr! så obehagligt. Kommer till och med när jag sitter ner. allt bara snurrar.. är det vanligt i början?
Jag har BIM imorgon eller på fredag, å nu börjar mensvärken dock bara känningar fram i livmodern, vad jag gissar utifrån var värken sitter.
Men känns skittråkigt.
Inga tester hemma och just nu känns det ingen ide att testa heller, är på äl+11....
Sååå tråkigt de här verkligen!!
Blir lite deprimerad.
Det är så himla olika hur man känner. Jag har två barn sen innan och alla 3 gångerna har varit olika.Men mina två flickor kände jag typ ingenting. Har dock aldrig haft problem med illamående så hoppas jag slipper det denna graviditeten också. Inatt hade jag mycket värk i livmodern, men det tyder nog bara på att den växer :) mina symptom kom i dagarna precis innan BM. Nu räknas jag vara i vecka 4+1. Ingen yrsel idag än så länge. Så obehagligt när det kommer.
När har BM?
Ja, precis som mansvärk. Så det är nog svårt och skilja på graviditet eller om det är mens på gång. Men hos mig är värken mer intens vid graviditet jämfört med mens.
Kul att vi ligger så nära i datumen :) När tänker du våga dig på ett test? :)
Vad menas med cd 30 om jag får fråga?