• jhk88

För oss med BIM i april 2017

Sara2017 skrev 2017-04-19 11:44:13 följande:

<3<3

beklagar MF, vi får hålla tummarna!

Jag deppar också och detta är bara vårt första försök. 

Bra/viktigt att man lättar på det, det är tufft att vänta på det därå plusset och vilka kan förstå bättre om inte andra här på FL som gått/går igenom samma sak

<3

Tack! Jag hållerctummarna trots allt men känner ändå att det är för bra för att vara sant att plussa två månader i rad... Men vi får se vad som händer. Hoppas att det tar sig för er snabbt! <3

Det är riktigt tufft att vänta på plusset. Fruktansvärt skulle jag vilja säga att det är :D
  • jhk88
    Sara2017 skrev 2017-04-19 12:28:16 följande:

Tack <3

Det är verkligen fruktansvärt! Varför är kroppen skapt så? Att vi ska kastas mellan hopp och förtvivlan, varför ska det ta sån tid att få ett svar? 

Vill ha klara besked!

Det undrar jag också. Det är verkligen fruktansvärt att kastas mellan hopp och förtvivlan... Man vill ju ha besked så fort ÄL har varit...
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-19 13:09:40 följande:

Skickar lite uppmuntran jag är hoppfull och tror på denna månad trots missfall i mars, är på bim -8 och känner av lite diffusa symptom igen, molvärk och gasig ska testa på söndag så får vi se, skickar en lyckospark *kram*

Tack för din uppmuntran! Den behövs verkligen <3 Åh hoppas såååå att du får ett plus på söndag! <3
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-23 16:47:16 följande:

Tror de flesta som haft bim hamnar med bf i dec

Om jag plussar (ungefär den 30/4) så får jag bf i januari :)
  • jhk88

Är idag på ÄL+6 och vaknade med Jätteömma bröst som har varit det hela dagen idag. Har även molvärk i äggstockar/livmoder... Jag vågar inte hoppas samtidigt som jag hoppas ihjäl mig. Någon som känner igen sig?

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-23 18:21:34 följande:

Men verkligen jhk88 !! Det började på äl + 6 även för mig, superömma bröst, verkligen hela dem båda, diffus molvärk o svullen mage. Brukar inte va så före mens o absolut inte 8-9 dar före.. är inne på femte dan ned dessa symptom nu o idag har jag nojjig lite gör att set bara ska va mensen dom plötsligt blir tidig?? Kör early test tisdag morgon, när har du bim?

Jag har också börjat nojja över att det är mensen som är på g... Jag hoppas att du plussar!! :) Låter onekligen väldigt positivt iaf! Jag har också svullen mage och det började idag... Hoppas på att det är ett gott tecken. Skulle vara så otroligt skönt att plussa direkt efter missfall <3
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-23 20:37:47 följande:

Jag sitter nog i samma sits som dig nu har haft nästan som förvärkar idag, börja igår kväll och håller i sig, har mått illa och kan bara käkat glass, nu håller vi tummar och tår! Ska eventuellt testa i morgon, har bim om 4 dagar

Åh vad jag håller tummarna för dig!! :) Det låter riktigt lovande! <3
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-24 11:48:13 följande:

Hur mår du idag? Jag har mått dåligt hela FM men nu har det släppt lite efter lunch. Ska testa idag om jag får hem några testar i brevlådan, när har du bim?

Jag har samma symtom som igår. Så mår rätt bra men är rätt trött. Jobbat så sjukt mycket förra veckan så tror att det är lite sviter från det. Skönt att du mår bättre nu <3 Jag har BIM 30/4. När har du BIM?
  • jhk88

Det är såååjäkla segt att vänta på BIM!!! Har BIM 30/4 och aldrig har det varit så jobbigt att vänta på BIM som den här gången då jag fick missfall 31/3...

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-24 20:26:47 följande:

Nu mår jag illa för att jag antingen är nervös .. eller för att jag mår illa..! Ursäkta täta inlägg men vill inte belasta mannen med mina våndor HELA kvällen ; )

Håller tummarna för dig!! <3

Jag har också tusen tankar! Den ena är att jag ikväll kände ett hugg i livmoder/höger äggstock... Sedan har jag ömma bröst. Molvärken har blivit värre sedan hugget jag kände vid kl 19. Jag hoppas sååå mycket men vågar inte hoppas samtidigt...
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017