Inlägg från: Hedblomster |Visa alla inlägg
  • Hedblomster

För oss med BIM i april 2017

Charlizee skrev 2017-04-12 08:57:53 följande:
    Vad tråkigt!!

Samma här, testade imorse på ca ÄL+7 tokblankt

Jag hade molvärk inatt såpass att jag vaknade och sov dåligt men var troligtvis tidig mensvärk... Jag tänker att om man har molvärk så borde ju testen också vara positiva om det är pga en graviditet man får ont?

Kommer ihåg att senaste graviditeten blev jag jätte flåsig när jag tränade och imorse när jag var ute och sprang gick det hur lätt som helst...ville nästan känna mig flåsig, haha!!

Suck!! Nya tag i Maj och hoppas på en fin start på 2018 <3
    Åh, tråkigt! Jag har också känt molvärk men tycker den har försvunnit igår och idag så... Jag tänkte lite samma som dig där. 

Men än är inte hoppet ute :) Annars håller jag tummarna för dig i maj! <3
  • Hedblomster
    orzia1 skrev 2017-04-12 09:38:44 följande:
    Det är ytterst få som testar plus såpass tidigt innan bim, så ge inte upp hoppet.
    Tack, det har du rätt i! Men när man läser på forum får man ofta uppfattningen att många får svaga, svaga streck... Man blir lite dum i huvudet :) 
  • Hedblomster
    Abbe123 skrev 2017-04-12 09:42:45 följande:

Idag är jag på ÄL+10 typ och testet i morse var tokblankt. Ganska väntat då de finns 0 symptom. Ville nog mest få huvudet att fatta att nej de tog sig inte så mensen kan komma. . . .

Får ladda om för maj helt enkelt.

Det var lite så jag tänkte med mitt test imorse också! Nu ska jag vänta över påskhelgen och så... Kanske ses vi i majtråden, men håller tummarna för att båda slipper :) 
  • Hedblomster
    brennaV skrev 2017-04-12 10:12:28 följande:

Jag har aldrig testat plus innan BIM. Förra gången var testet tokblankt på bim -2 och sen två dagar senare ett svagt plus. Ge inte upp än <3

Tack!!! Skönt att höra :) Nu ska jag inte testa utan bara vänta under påsken och njuta av ledighet. Sedan visar det sig nästa vecka. 
  • Hedblomster
    Sjolund90 skrev 2017-04-12 13:26:48 följande:

10 dagar sen och trodde så att mensen skulle komma i måndags men blev bara pyttilite bruna flytningar på pappret..... kissade på min ända vanliga sticka och nå fasen ser de ut som ett streck. ska testa imon med ett digitalt och är de positivt så ska sambon bli överraskad med ett påskägg:):):)

som man längtat !!! snart 7 månader sen vi förlorade våran dotter i v20+1 på grund av ett allvarligt hjärtfel:"(

va ser ni??

Ååååh jag ser ett streck!!! Hoppas ni får positivt utslag på digitalt också så sambon kan få sitt påskägg! Beklagar att ni förlorade er dotter <3 Håller tummarna för att ni får ett nytt litet liv att se fram emot nu!
  • Hedblomster

Hjääääälp jag sitter här och är supernervös! Tog ett test imorse och jag ser ett svaaaagt svagt streck... Så svagt så man nästan inte ser det... Jag får det inte ens på bild. Men det ÄR där! Det kanske är ett spökstreck?! Har dock bara likadana tester hemma och vet inte om det är någon poäng att testa med ett sånt igen senare idag :( Och ikväll ska vi på middag där det kommer se konstigt ut om jag inte dricker något.... Får väl smutta på ett litet glas vin hela kvällen om inte annat... 

• Hedblomster

Suck, nu när tiden gått ut för testet syns det inte ens längre. Känns som man börjar bli galen och undrar om man inbillade sig :) Men det VAR där... Är det någon poäng att testa senare idag eller borde jag vänta?

• Hedblomster

Tog ett till test ca 3,5 h efter det första och det såg först helt blankt ut men gick ut i ljuset vid ett fönster och då såg jag ett sånt supersvagt streck igen! Visade sambon som typ skrattade åt mig :( men han har dålig syn och kollade i två sekunder... Han påstår att test alltid har två linjer och att testlinjen har lite färg som ska lysa upp vid positivt, och att det är den färgen jag ser. Men alla test jag tagit som varit negativa har varit HELT blanka ju!!!!!! Jag ser väl skillnad.....

Aja nu har jag typ två test kvar bara, haha. Vågar inte köpa ett cb digitalt än.

• Hedblomster

Negativt test imorse. Enorm besvikelse... Min magkänsla sa att de svaga svaga strecken från igår skulle bli starkare men nej. De var väl bara inbillning. Kan inte lita på magkänslan och sambon retas för att jag tyckte jag såg streck. Vill bara lägga mig under täcket.

• Hedblomster
    Sebbe skrev 2017-04-15 10:53:02 följande:

Idag är en riktig skitdag, vet inte hur jag ska hantera livet känns det som. Våra vänner, två par, kommer hit på söndag och en av tjejerna är gravid. Vill verkligen inte sätta mig i situationen att behöva vara med när hon ska "berätta" att hon är gravid för andra... samtidigt kan jag ju inte bara sluta umgås med dem. Drömmer mardrömmar om att den andra tjejen också är gravid..

På riktigt? Ska livet vara såhär nu? Ska man må piss resten av tiden... hatar det här!

Usch, jag förstår dig :( sitter själv och gråter lite på en toalett just nu. Trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt att försöka bli gravid....
  • Hedblomster

Negativt test idag. BIM idag eller imorgon. Bara att vänta på mensen och få den överstökad....

• Hedblomster

Japp, då kom mensen så jag hoppar till majtråden! Lycka till alla! Grattis till de som fått plus!

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017