För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Välkommen!
2 år var länge, hoppas du får ge honom den bästa presenten! Går ni på utredning?
Tack!
Ja helt plötsligt har två år gått, varje månad går så långsamt och är en så stor besvikelse, men två år känns som det gått snabbt så här i efterhand, knepigt.
Vi går inte på någon utredning än, jag tror jag är för rädd för svaret. Har länge haft oregelbunden cykel, ökad behåring, "mjölk" ur brösten och humör som heter duga. Så är ganska övertygad om att felet ligger hos mig...
Jag hoppar också gärna in här då jag fick min attans mens i morse!
22år, maken 26 i April då hade det, som några redan sagt, varit en mycket fin present med ett plus!
Andra försöket på första barnet. Beräknad ÄL 24/3 och BIM 8/4. Vi ska köra ÄL-test från 20:e och framåt och kämpa på för att få till ett litet liv!
Håller tummarna för oss alla! :)
Jag hoppar också gärna in här då jag fick min attans mens i morse!
22år, maken 26 i April då hade det, som några redan sagt, varit en mycket fin present med ett plus!
Andra försöket på första barnet. Beräknad ÄL 24/3 och BIM 8/4. Vi ska köra ÄL-test från 20:e och framåt och kämpa på för att få till ett litet liv!
Håller tummarna för oss alla! :)
Oj, fem år, det är strongt att orka fortsätta kämpa! Men skönt med positiva upplevelser av vården.
Vad är det för prover de tar först? Och blir man kallad att ta de "basic" proverna snabbt, eller är väntetiden till det också frustrerande lång?
Tack och detsamma till er! <3
Och DÄR kom mensvärk/kramper i gång och sekunden efter, störtfloden.
Ändå glad att jag känner kroppen så väl och vet när det är bebis i magen eller inte.
Nu hoppas jag på en stark ägglossning om 12-13 dagar och sen att det fasiken ska bli en graviditet!!
Ändå glad att jag känner kroppen så väl och vet när det är bebis i magen eller inte.
Nu hoppas jag på en stark ägglossning om 12-13 dagar och sen att det fasiken ska bli en graviditet!!
I fredags beställde jag ÄL och gravidtester från testlagret så jag hoppas dom kommer senast tisdag (cd 10)
Jag provade gravidkollen.se för första gången förra månaden men tyckte den visade spökstreck från BIM-5 till BIM. Ska försöka från att inte testa så tidigt denna gången men jag gör oftast inte som jag själv säger, HAHAHA ;)