För oss med BIM i april 2017
Hoppar på den här tråden då mensen kom idag :(
ÄL 24/3 och bim 7/4
Hoppar på den här tråden då mensen kom idag :(
ÄL 24/3 och bim 7/4
Ja, hej på er nya bekantskaper, och hej igen på er som jag har följt i marstråden bland annat. Mensen kom ikväll, så nu försöker jag komma över besvikelsen och ladda om. 37 år (om två veckor) och kämpar för barn nr två. 6:e försöket. Bor i Sthlm.
Hej, jag hänger på här. Är i slutet på mensen som förstörde försök nr 13. Idag tog vi steget och ringde för utredning. Känns så jäkla skönt på nåt vis! (Lär väl bytas ut mot nervositet längre fram). Vi ska få hem en lunta med information och sen bli kallad till första möte inom tre månader. Till dess fortsätter vi försöka som vanligt. Jag fyller 30 om några veckor och min kille är 34. Inga barn sedan tidigare.
Tackar! Räknade just ut att om jag blir gravid nästa beräknade ÄL blir bf 24 december. Hm...
Jag frågar gärna. Jag har inbokat första möte 4 april. Vad kan jag förvänta mig? Vad tas upp då? Vi har en son sen innan, det är andra barnet som inte vill komma.
Ok. Det är bara jag som har tid hos min gyn, så det kanske inte kommer inkludera någon stor trumma då. Jag får väl se. Jag vill bara att de kollar att alla värden är bra och om inte - fixa till dem.
Äl 23/3 - Bim 6/4
40+ 1a barnet
Blir ivf om det inte blir ngt nu
Håller tummarna för oss alla!!
Tack vad snällt av dig. Allt känns så nytt. Att ens försöka bli gravid känns på sätt och vis nytt och helt plötsligt har man försökt över ett år utan att lyckas. Känner på mig att det är något med min ägglossning som strular eftersom jag i princip aldrig lyckats då fullt utslag på ÄL-stickor. Hoppas nästan att det är något med mig. Känns som att det finns fler "åtgärder" att sätta in på en kvinna än en man. Men vad vet jag egentligen? Man är ju helt grön på detta, haha.
Vad fick ni för hjälp efter er utredning och hur lång tid tog det efter det innan ni lyckades?
Äl 26 mars, bim 9/4. Har köpt stickor så ska kolla med dom. Har psykiskt ställt in mig på att det kommer blir svårt. Vet inte varför men känns som man inte blir lika besviken då hehe..
Första riktiga försöket, första barnet. Jag 28 han 26! Lycka till alla :)
Jag hoppar in här då min mens också kom. Jag har BIM den 9/4 ????