Inlägg från: Anonym (Toodles) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toodles)

För oss med BIM i april 2017

Swn skrev 2017-03-29 11:55:10 följande:

Jag känner mig helt skadad, haha! Han med ett gravtest imorse och sitter å vrider å vänder i olika ljus och filter i telefonen. BIM -4 idag, ser ni något?

Kanske kanske anar man något.... Men jag är expert på att se streck där de inte finns... Testade i morse också på BIM - 4.

.det var jäkligt blankt.
  • Anonym (Toodles)
    Emmie79 skrev 2017-03-29 09:25:00 följande:

Nu försvann alla mina "gravidsymptom" också...

Mina är helt borta... Testade negativt i morse också. Känns som att det inte blev den här gången heller...
  • Anonym (Toodles)

Är helt hundra på att mensen kommer på söndag som vanligt. ???? Har ingen Pms men anar mensvärken. I övrigt inga gravidsymptom.... Och negativt test i morse.

Jag är så rädd att jag och mannen inte kan få barn ihop... Att det inte funkar helt enkelt mellan oss... Fler som har såna tankar? Jag har alltid haft lätt för att bli gravid annars...

• Anonym (Toodles)
    Milou3 skrev 2017-03-29 16:38:27 följande:

Och har din man barn eller gjort någon gravid förr?

Min man har barn. IVF, heminsemination och spontant. Han har svårt att få utlösning pga ryggmärgsskadad. Förlamad i benen och nästan ingen känsel i penis.

Om han får utlösning så är det bara några droppar. Vi har hållit på i ett halvår.

Jag har också barn tidigare och struntar i Äl test då vi ändå inte vet när vi får en utlösning

Denna månad lyckades vi nog få till lite två dagar innan Äl. Så hoppas.

Men chansen är otroligt liten
  • Anonym (Toodles)

Toknegativt test på bim-3 ???? känns kört nu. Jag ingen Pms så här önskat att det i sig är det symtom, men icke.

Vill inte ha den jävla mensen. Det värsta är att är jag inte gravid så ska jag skjuta på mensen denna månad vilket gör att allt skjuts...

• Anonym (Toodles)

Tycker det är så många som testar positivt tidigt. Jag har beställt såna där stickor som testar positivt vid 10 miu / ml... Hoppas att de har kommit idag...

Någon som provat dessa ? Jag vet inte om jag vågar testa med den för är de negativa så innebär ju det ännu mindre chans att jag är gravid...

• Anonym (Toodles)

Testat idag igen på BIM - 2

Negativt som Fan och jag blir så tjurig ...

Nu håller jag på att flytta mensen med progesteron så nästa månad blir ägglossning säkert ur balans... Skit.

• Anonym (Toodles)

Och det värsta är att pga flytten av mensen så kommer den ju inte komma som planerat på söndag utan jag ska gå längre och vänta på mensen. Jag vet jag är helt knäpp just nu. Så jäkla irriterad.

Irriterad över att jag inte har några symtom. Inte ens Pms! Allt sånt skit jag brukar känna innan mens finns inte...

Det enda jag övningar mig emellanåt är illamående men det är nog bara inbillning.

• Anonym (Toodles)

Bim-2.

Testade med ett sånt där test som mäter 10miu /ml och det var supernegativt så jag antar att det är kört. Känner mig vaken pmsig eller gravid. Hur är det med er andra?

• Anonym (Toodles)
    Sebbe skrev 2017-03-31 22:09:04 följande:

Hej! Behöver råd... är på ÄL+4 och känner inget symptom mer än en "känning" i livmodern idag. Idag aw med jobbet, vilket innebär vin och cigg. Tänker att jag inte kan gå runt och nojja. Två av mina närmaste är gravida vilket såklart känns förjävligt. Hur mycket nojjar ni? Hur mycket kan vin och cigg påverka att ägget fäster? Tror ni förstår min dubbelhet i det här...

Jag hade tagit vin som ev skulle kunna tunna blodet något, men inte vara någon större fara. Cig skulle jag låta bli så det konstringerar blodkärl och försämrar cirkulationen i kroppen även på kort sikt.
  • Anonym (Toodles)

Jag är på bim-1 idag och testade negativt på tidiga tester. Jag flyttar på min mens nu så den kommer komma senare denna månad! Hoppas vi inte ses mer! ???? Lycka till!

• Anonym (Toodles)

Bim idag. Har inte testat. Igår testade jag negativt med sådana där känsliga stickor.

Eftersom jag skjuter på mensen denna månad så kommer ju inte mensen komma nu utan när jag väljer att avsluta kuren.

Nu blev jag ändå plötsligt nyfiken... Hur hade ni resonerat eftersom jag testade negativt igår? Avvakta tills jag ska ha min förskjutna mens eller testa igen? Idag? Imorgon bitti?

Känns inte som att jag är gravid...

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017